środa, 16 maja 2012

Clinique 2 w 1 - pogrubiający tusz do rzęs


Witajcie,
dzisiaj przychodzę do Was z recenzją tuszu do rzęs firmy Clinique (2 w 1) - cena 39,00 (w promocji) w Douglasie.

Jest to tusz, który nasze rzęsy ma pogrubić - z jednej strony posiada białą bazę, która zwiększa objętość rzęs, a z drugiej strony znajduje się tusz, który ma pogrubić i wydłużyć włoski.






Najpierw na rzęsy nakładamy bazę - baza jest biała i widoczna, produkt nie uczula i gdy dostanie się do oczu to nie szczypie. Gdy baza lekko przeschnie to malujemy oczy tuszem, który jest idealnie czarny, posiada rewelacyjnie cienką, stożkowatą szczoteczkę, którą pomalujemy nawet najkrótsze włoski w zakamarkach oczu. Ja zawsze maluję dwie warstwy, tak by efekt był mocniejszy ale nie przesadzony.
Tusz jest na prawdę dobrej jakości - przez cały dzień zostaje na swoim miejscu, nie kruszy się przy czym łatwy jest do zmycia.
Spektakularnych efektów nie ma, a tego się spodziewałam, szczególnie że w regularnej cenie tusz jest drogi i ja bym go za normalną cenę nie kupiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku