niedziela, 20 maja 2012

Książki, które zostaną ze mną długo...


Parę lat temu w moje ręce dostała się pewna książka, książka która poruszyła mnie do głębi.
„Jeźdźca Miedzianego” – bo o tej książce mowa – przeczytałam jednym tchem, śmiejąc się i płacząc na przemian. Gdy przeczytałam ją całą zdziwiłam się, że tak się skończyła a właściwie to się nie skończyła.
Gdy okazało się, że są jej kontynuacje, bez namysłu kupiłam je i tak oto weszłam w świat Tatiany i Aleksandra…
Książki przedstawiają perypetie młodej Rosjanki i Amerykanina, którzy robią wszystko by ich uczucie przetrwało, pomimo wojny i wszystkiego co dzieje się w okupowanym Leningradzie.

Książka napisana jest w taki sposób, że nawet przeciwnicy czytania, gdy usiądą w fotelu z tą książką, to zaraz będą chcieli łapać się za tom 2 i 3 – aczkolwiek tom 3 jest najsłabszy i jak dla mnie mocno naciągany.
Mimo tego książki warto jest przeczytać, gdy to zrobimy latami będziemy wspominać Tatianę i jej walkę o to co w życiu najważniejsze…

Tu można kupić książki:
TOM 1 - http://www.empik.com/jezdziec-miedziany-simons-paullina,3019258,ksiazka-p
TOM 2 - http://www.empik.com/tatiana-i-aleksander-simons-paullina,3019260,ksiazka-p
TOM 3 - http://www.empik.com/ogrod-letni,3019259,ksiazka-p?gclid=CLeakvfNj7ACFUVc3wod-BoTqw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku