piątek, 18 maja 2012

Moja mała kolekcja oraz ulubieniec

Oto kolekcja moich lakierów, jest ich 64 szt (same kolorowe) :) 

Wcześniej miałam je w dużej kosmetyczce, ale po wylaniu się jednego z lakierów, postanowiłam je uporządkować i od tamtej pory mają miejsce w pudełku.
Przeważa kolor czerwony i różowy, ale są tez lakiery fioletowe, niebieskie, beżowe i brązy.

A tu kolekcja moich ozdóbek do stylizacji paznokci: hologramy, brokaty, kryształki Swarovskiego i inne kamyczki...
Trzymam je w odkręcanych "Piramidkach", które kupiłam w hurtowni kosmetycznej (10 pojemniczków, 15zł).

Wiem, też jest tego spora ilość, ale co ja poradzę, że mam na tym punkcie hopla? :)

A to jest mój ulubieniec na miniony tydzień - Lakier firmy Eveline, nr 496, ok 7,00 - przepiękny kolor nude.

Nosiłam go na paznokciach aż 4 dni, gdzie u mnie to naprawdę długo, bo zazwyczaj zmywam lakier po 2ch dniach. Pewnie miałabym go do dzisiaj ale niestety, wczoraj wieczorem pękł mi jeden paznokieć, a że nie chciało mi się naklejać tipsa to je obcięłam i teraz mam paznokcie "inwalidki" - króciutkie, dzięki którym moje paluszki to małe paróweczki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku