poniedziałek, 28 maja 2012

Tusz do rzęs firmy Lovely

Dalszy ciąg tematu tuszy.

Dzisiaj mam dla Was tusz firmy Lovely - Curling Pump Up, który ma za zadanie pogrubić i unieść nasze rzęsy. Kupiłam w Rossmannie, jego cena to ok. ! 9zł ! - i to jest pierwszy z wielu plusów tego produktu.

Tusz ma rewelacyjną silikonową szczoteczkę, której krótsza część pogrubia rzęsy a dłuższa rozczesuje je. Konsystencja tuszu jest idealna - nie jest gęsty ani wodnisty.
Kolor - czarny. Tusz po nałożeniu szybko zasycha, nie skleja włosków a na swoim miejscu pozostaje do końca dnia. Tusz nie zostawia grudek, nie kruszy się.
Dla mnie ten tusz jest idealny (podobnie jak jego kolega z półki - Spectacular Me) i na pewno będzie moim ulubionym tuszem do rzęs.

Tusz Curling Pump Up na Wizaż.pl:
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=47703

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku