wtorek, 5 czerwca 2012

Bell - moje kolorowe zakupy

Witajcie,
dzisiaj mam dla Was prezentację zakupów 3 produktów firmy Bell + 1 gratis. Prezentacja będzie nietypowa, bo dziś pierwszy raz nakręciłam filmik i wrzuciłam na YouTube. Tylko proszę się nie śmiać!!!
FILMIK: http://www.youtube.com/watch?v=zM7Tf_rnDO8

Nie będę mocno rozpisywać się na temat produktów bo więcej opowiem w filmiku, a teraz trochę zdjęć:

2 błyszczyki, nr 01 i 03

A to efekt na ustach:

Powiem tylko tyle, że błyszczyki są genialne!!!

Róż w musie nr 02

Cień do powiek (gratis), nr 328:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku