sobota, 16 czerwca 2012

Kolorowy zawrót głowy

Kolejny post o pazurkach.
Skoro mamy letnią porę to całe musimy być "letnie" - ubieramy i malujemy się kolorowo więc paznokcie nie mogą pozostać w tyle.

Ostatnio natchnęło mnie na dziwaczenie z lakierami, czego już dawno nie robiłam, bo po prostu nie miałam na to czasu, malowałam jednym kolorem pazurki i tyle. Parę dni temu kupiłam sobie lakier o którym wszędzie było głośno - lakier magnetyczny. 
Ja kupiłam firmy Golden Rose, nr 08 (ok. 15zł):


Jeżeli chodzi o cenę, to jak na mnie gdzie ja kupuję dość tanie lakiery bo więcej pieniędzy na lakiery jest mi szkoda, cena 15 zł to dużo, ale stwierdziłam "raz nie zawsze" :)

Lakier posiada w sobie opiłki żelaza więc gdy pomalujemy paznokcie, przyłożymy do nich załączony do lakieru magnes, który przyciąga opiłki,  uzyskamy taki efekt:


Efekt bardzo mi się podoba a na dodatek lakier trzyma się na paznokciach bardzo długo (ok 5 dni). Uważam, że za taką jakość 15 zł to nie majątek :)

Kolejnym "wynalazkiem" są dobrze wszystkim znane lakiery pękające, które możemy kupić niemal wszędzie. Ja mam dwa kolory, czerwony i szary, ale jakoś do szarego nie mogę się przemóc i go nie używam :(
Jak używać lakierów pękających?
Na płytkę paznokcia nakładamy lakier w intensywnym matowym kolorze, ja użyłam białego firmy Bell. Gdy zaschnie nakładamy lakier pękający i czekamy aż wyschnie. W tym czasie lakier się rozwarstwia i "pęka" na paznokciach, oto efekt:


Dzisiaj postanowiłam pomalować sobie też w taki sposób stópki:


Może jest to już niemodne i "przejadło się" ale mi się podoba!

I ostatnim dziś lakierem, który chciałam Wam pokazać będzie lakier firmy Lovley, nr 305 - przepiękny neonowy róż, który jak za cenę 5,99 ma rewelacyjną jakość!
Ja połączyłam go z białym, prostym frenchem, który jest mocnym kontrastem przy różowym tle:


BUZIAKI :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku