czwartek, 28 czerwca 2012

SPA w domowym zaciszu

Witajcie kochani,
dzisiaj chciałabym Wam pokazać produkty, których używam by poczuć się wyjątkowo i dodatkowo by mnie upiększyły, czyli moje małe domowe SPA :)
Na dzień dzisiejszy w mojej łazience znajdują się:

- żel oczyszczający, Vichy.
- chusteczki peelingujące, Cleanic
- krem rozpulchniający pory (do manualnego oczyszczania, bez pomocy wapozonu), Charmine Rose
- maseczki: Clarena, Bandi, Avon i Eveline.

Żel Vichy Normaderm stosuję codziennie rano i wieczorem, peeling i maseczki raz w tygodniu a manualne oczyszczanie twarzy robię raz na pół roku.


- płatki korygujące pod oczy, Oriflame
- okularki kolagenowe (do działania okularków potrzebny jest aktywator), Clarena
- okularki krystaliczne, B&V Niki
- serum z czystą wit C, Leim

Wszystkie te produkty stosuję może raz na miesiąc. Wiem, że to rzadko, no ale cóż ...
Okularki i płatki powinnam chociaż co 2 tygodnie ...


Algi plastyczne firmy Clarena - ja posiadam z witaminą C (napina, odżywia, witalizuje, rozjaśnia i dotlenia skórę - można ją rozmieszać z wodą tak by miały konsystencję gęstej śmietany) oraz Chłodzącą kataplazmę algową (nawilża, odżywia, wzmacnia barierę lipidową, likwiduje stany zapalne naskórka, pobudza mikrokrążenie, zmniejsza obrzęki - do niej potrzebny jest specjalny aktywator).


                    Chłodząca kataplazma algowa               Algi z witaminą C

Moim nieodzownym elementem rytuału SPA są świeczki, kadzidełka i kominki:
Ostatnio zwariowałam na punkcie świeczki firmy Air Wick Multicolor!

Uwielbiam otaczać się pięknymi zapachami więc ostatnio zaopatrzyłam się w olejek Darszanowy (bóstwo) i Piwoniowy, które po podgrzaniu w kominku dają niesamowity klimat w domu.

NIECH ŻYJE BŁOGIE LENISTWO i czas tylko dla NAS dziewczyny!!!

2 komentarze:

  1. Hej, a co myślisz o zabiegach kosmetycznych? Ja osobiście polecam, chociaż nie ukrywam, że zawsze porządnie sprawdzam miejsce, do którego idę na zabieg i sprzęt, z którego korzystają. Co myślisz o takich usługach z dziedziny medycyny estetycznej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej w domu można sobie takie spa urządzić chociaż dla mnie lepiej było gdzieś pojechać i się w luksusowym spa chociaż przez chwilę zrelaksować. A efekty zabiegów na pewno będą znacznie lepsze. Zobaczcie ciekawe oferty spa nad morzem - ja bym się chętnie właśnie nad Bałtyk wybrała aby skorzystać i ze spacerów na plaży i dobrodziejstw SPA.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku