poniedziałek, 23 lipca 2012

Cienie z firmy Avon

Hello kochani,
dzisiaj chciałabym Wam przedstawić cienie z firmy Avon, które według mnie są najlepsze i które ja uwielbiam. Pierwsze to cienie z poczwórnej paletki w kolorach lekko różowych i beżowych, które są idealnie do siebie dobrane. Wszystkie są perłowe,w miarę dobrze napigmentowane i długo się utrzymują na powiece. Ja z tej serii posiadam 4 różne zestawy kolorystyczne, ale ta paletka idealnie nadaje się do rozświetlającego makijażu dziennego
Regularna cena w katalogu to 36,00 a w promocji około 24,00. 


Kolejnymi, wartymi uwagi cieniami z katalogu Avon są bardzo połyskujące i sypkie cienie z pacynką. Ja posiadam kolor srebrny. Cień ten jest bardzo dobrze napigmentowany, dobrze się rozprowadza na powiece i długo się na niej trzyma. W połączeniu z czarnym lub grafitowym połyskującym cieniem, możemy wyczarować naprawdę cudowny wieczorowy makijaż. Cena tych cieni to 28,00 a w promocji około 18,00.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku