piątek, 17 sierpnia 2012

Zadziorny makijaż

W czasie deszczu dzieci się nudzą, więc wymyślają rożne dziwne rzeczy, ja postanowiłam wziąć pędzel i paletkę cieni w ręce i zrobić coś niecodziennego, czy mi się udało?

Czarnym cieniem z paletki Sleek, pędzelkiem skośnym do kresek, robię cienką kreseczkę tuż nad linią rzęs, potem przeciągam kreskę w górę do końca brwi by powstała "jaskółka". Czarnym kolorem malujemy cała ruchomą powiekę oraz dolną.


W wewnętrznym kąciku oka, ku dołowi, malujemy cieniutką czarna kreskę tak by stworzyć "kocie" oko.
Teraz, wystarczy dowolnymi kolorami obrysować czarna kreskę:


Teraz na policzki nakładamy dość sporo bronzera a usta malujemy intensywną czerwoną pomadką i tuszujemy mocno rzęsy.

Oczywiście efekt jest mocno przerysowany i teatralny, ale może kiedyś na jakąś imprezę tak właśnie sie pomaluję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku