środa, 26 września 2012

Piękno dla rodziny z Biedronką

Moje kochane,
było już "Moje Piękno" z Biedronką, teraz przyszedł czas na "Piękno dla Rodziny" czyli kosmetyczne hity na Biedronkowych półkach. Od dzisiaj, tj. 26.09.2012, w każdej Biedronce znajdziecie kosmetyki różnych firm, zarówno dla kobiet, mężczyzna jak i dla maluchów. Ofertę znajdziecie w najnowszej gazetce:


Gdy przeglądałam strony, z każdą następną, chciałam kupić coraz więcej...  moje serce najbardziej podbiły kosmetyki firmy Eveline. Oto co mnie zainteresowało najbardziej:






Byłam oczarowana tym co oferuje Biedronka, a w szczególności cenami, które są rewelacyjne i mocno konkurują z drogeriami kosmetycznymi. Czego bym nie zobaczyła, od razu lądowało to w koszyku, ale górę brał zdrowy rozsądek i po namyśle odkładałam kolejne rzeczy, które tak na prawdę okazywały się mi zbędne, bo tuszy, pudów, cieni i podkładów to ja mam w zapasie na kolejny rok, więc myślałam "po co mi to?", no i odkładałam.
W koszyku zostały tylko 3 rzeczy:

  • Diamentowa odżywka Eveline (8,99 zł), 
  • Odżywka - serum do rzęs Eveline (8,99) 
  • Organizer na kosmetyki Deco (7,99 zł)
Odżywka do paznokci i serum do rzęs to moje must have, więc nie mogłam się oprzeć, a co do organizera, no to kurcze, ale za taką cenę zawsze się przyda na jakieś klamoty, a okazało się, że za 7,99 zł mamy solidne pudełeczko z kieszonkami na różne szpargały :)

Jeżeli jeszcze nie byłyście w Biedronce i nie skorzystałyście z genialnej oferty, to radzę, by jutro rano lecieć i ustawiać się w kolejce.

3 komentarze:

  1. Wow super że wstawiłaś tą gazetkę bo bym przeoczyła moja odżywkę do rzęs a w biedronce jest w super cenie oj trzeba wyruszyć do sklepu :P
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na moje powitalne rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku