sobota, 15 września 2012

Tutorial makijażu paletką Sleek, Oh So Special

Witajcie kochani,
jakiś czas mnie nie było, ze względu na moje ciążowe samopoczucie, ale teraz postaram się zebrać w sobie i dodawać posty na blogu.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać makijaż, który wykonałam paletką Sleek Oh So Special.
Wiem, że takich makijaży w internecie jest sporo, ale mam nadzieję, że ten będzie Wam się podobał i może kiedyś wykorzystacie ten pomysł do swojego makijażu.
To zaczynamy!

Na twarz nakładamy krem na dzień i krem pod oczy


Kiedy krem wchłonie się w skórę, na twarz nakładamy podkład


Pod oczy korektor


Utrwalamy makijaż pudrem prasowanym lub sypkim


Na całą powiekę nakładamy bazę pod cienie


Na całą ruchomą powiekę nakładamy białą kredkę, by kolor cienia był bardziej wyrazisty


Dużym pędzlem, matowy cień waniliowy z paletki, nakładamy na całą powiekę


Perłowym, różowym cieniem, malujemy 3/4 ruchomej powieki


Cieniem srebrnym palujemy załamanie powieki i trochę nad załamaniem, oraz w zewnętrznym kąciku oka, rozcieramy


Dość sporą ilość cienia waniliowego nakładamy jeszcze raz, ale tylko na powiekę przy łuku brwiowym


 Złoto - brązowy cień nakładamy na srebrny cień i rozcieramy go tak, by oba cienie się połączyły


Skośnym pędzelkiem nakładamy bordowy cień na dolną powiekę


Czarnym cieniem i małym skośnym pędzelkiem, zaznaczamy linię rzęs. Lekko ją rozcieramy


Na rzęsy nakładamy bazę pod tusz, czekamy aż wyschnie. Malujemy rzęsy czarnym tuszem a brwi brązowym żelem do stylizacji


Konturujemy twarz bronzerem i różem


I gotowe!

Zdjęcia nie oddają pełnego efektu makijażu, ale mam nadzieję, że udało mi się choć w minimalnym stopniu zobrazować Wam jaki makijaż można wykonać cieniami z paletki Oh So Special.

9 komentarzy:

  1. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  2. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog i ciekawostki dla młodych ludzi polecam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, dużo inspiracji do swojej pracy znalazłam w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog, bardzo mnie zainteresowały tematy poruszone, polecę go znajomej

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku