piątek, 16 listopada 2012

Odzież dla ciężarnej ...

Witajcie,
no i przyszedł czas, kiedy mój mały bąbelek przybrał takich rozmiarów, że jego mama niestety zakładając jeansy - nie dopina się, kiedy zakłada staniki sprzed ciąży, biust jej się wylewa na wszystkie strony a zimowej kurtce z zeszłej zimy rozlazł się zamek! Więc postanowiłam wymienić te 3 rzeczy na typowe dla kobiet w ciąży. Niestety okazało się to nie lada wyzwaniem. Biegałam po sklepach szukając spodni z gumką, staników "rosnących razem z biustem" i kurtek, które pomieszczą mój powiększający się brzuch. No i tak, staników typowych dla kobiet w ciąży, w rozsądnej cenie i o normalnym wyglądzie stanika a nie beżowego, materiałowego worka, nie znalazłam. Spodni z gumką pełno, ale możliwość dopasowania idealnych - znikoma, a co do kurtek, no niestety... W końcu postanowiłam poszukać typowego sklepu dla kobiet w ciąży i znalazłam - jeden jedyny na całą Zielona Górę! Mały, niepozorny, schowany w kamienicy przy ruchliwej ulicy:


No i znalazłam w nim wszystko to czego potrzebowałam. Oto co kupiłam:

Spodnie jeansowe, firmy Branco, cena 139 zł:
Spodnie mają wszyty duży pas materiały, które sięga aż do biustu:
Pas zakończony jest gumką, którą możemy sobie regulować zapięciem guzika:

Staniki, może nie super sexy, bo zwykłe, bez koronki, ale za to kształtne, idealnie dopasowane do biustu i takie, które nie będą się wrzynać w newralgiczne miejsca. Firmy Cybele, cena 49 zł za sztukę:

Ramiączka (które nie są odpinane) i pas to rozciągająca się gumka:

No i płaszcz, firmy Sawana - http://www.sawana.pl/collection/0/Kolekcja.html, cena 299 zł:

Płaszcz jest odcięty pod biustem, ta cześć materiału, która jest na brzuchu, w trakcie jego rośnięcia, podnosi się. Płaszcz jest o tyle fajny, że po ciąży można go bez problemu nosić.

Okazuje się, że w ciąży można fajnie się ubrać, a nie chodzić w porozciąganych dresach. Na pewno te zakupy nie były jedynymi, które zrobiłam w tym sklepie i będę tam częstą bywalczynią, tym bardziej, że niektóre rzeczy są też dla dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku