wtorek, 19 lutego 2013

Makijaż "HALO, ZIEMIA!"

Hej kochani,
dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż w kolorach Ziemi - odcienie złota i zieleni. Jest to makijaż dość mocny z czarną kredką na linii wodnej, mimo że zdjęcia tego aż tak nie oddają, szczególnie tego zielonego cienia.


Do wykonania tego makijażu użyłam sypkich cieni z H&M, które kupiłam bardzo dawno temu. Nie często ich używam, a akurat dzisiaj miałam ochotę na takie właśnie kolory i wygrzebałam je z szuflady:



Do następnego... :*

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku