czwartek, 14 lutego 2013

Makijaż na walentynkową randkę paletką Sleek Storm

Kochane,
wiem, że ten post powinien ukazać się nieco wcześniej. Ale pewnie jeszcze nie jedna z Was szykuje się na walentynkową kolację lub randkę, więc postanowiłam Wam pokazać jaki możecie sobie zrobić makijaż.
Jest to makijaż dość mocny, perłowy, wręcz idealny na wieczorne spotkanie, właściwie nie tylko na Walentynki ale też na weekendowe imprezy.


Do wykonania tego makijażu użyłam 4 cieni z paletki Sleek Storm. Nie będę Wam pokazywać go krok po kroku, bo na zdjęciach widać, który kolor gdzie nałożyłam, więc moje drogie, do dzieła!
I wszystkiego dobrego z okazji Walentynek!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku