piątek, 22 lutego 2013

Perfecta (Dax Cosmetics) Beauty Mask - koktajlowa maseczka S.O.S. na twarz i pod oczy

Moi drodzy,
pora na kolejną maseczkę w saszetce. W tym tygodniu przedstawię Wam koktajlową maseczkę z Perfecty, obok której już dawno chodziłam i przymierzałam się do jej kupna, aż w końcu w tamtym tygodniu ją kupiłam a teraz użyłam:

"Do skóry z oznakami zmęczenia, stresu i niedotlenienia, bez ograniczenia wieku. Idealna jako S.O.S. przed wyjściem. Do stosowania na twarz i pod oczy. Zawiera złoto 24 - karatowe i kwas hialuronowy. Szybko regeneruje i wygładza skórę oraz zapewnia jej zdrowy koloryt. Dyskretnie rozświetla cerę maskując cienie i oznaki zmęczenia. Maseczka niezmywalna, pod makijaż."


Opakowanie maseczki to 8 ml saszetka z rowkiem jako otwarcie. Konsystencja maseczki jest bardzo gęsta, nie spływająca z ręki. 
Zapach jest prześliczny - taki kremowy, perfumowany.  
Maseczka ma kolor biały ale posiada w sobie miliony mini drobinek, dzięki którym mieni się na złoto:


Już przy ostatniej maseczce zachwycałam się nad jej zapachem i kolorem, więc teraz  postanowiłam się za bardzo nie podniecać tą maseczką, bo liczyłam się (jak zawsze zresztą) z późniejszym rozczarowaniem. 

Maseczkę bez problemu i bardzo przyjemnie aplikuje się na twarz. Po ok. 2 minutach od aplikacji zaczęłam czuć na twarzy mrowienie oraz lekki chłód. Nie było to jednak nie przyjemne uczucie.
Po ok. 15 minutach maseczka całkowicie się wchłonęła. Mimo, że mam cerę tłustą to na twarzy nie została nawet lepka warstwa, została za to ładna złota poświata:


Producent zaleca by maseczki nie zmywać, tylko po wchłonięciu się produktu wykonać makijaż. Ja osobiście uważam, że to głupi pomysł by chodzić z zaschniętą maseczką na twarzy, a tym bardziej jeszcze nakładać na nią kolejne warstwy produktów do makijażu. Ja dzięki tłustej cerze, efekt "glow" mam w ciągu dnia już zapewniony :) Dlatego ja ją standardowo zmyłam. Okazało się, że było to bardzo ciężkie zadanie, gdyż mimo litrów ciepłej wody, którymi przemywałam twarz, maseczka ze względu na to że się rozpuściła i zrobiła się bardzo tłusta, nie chciała za nic zmyć się z twarzy. W końcu jednak się udało.

Po osuszeniu twarzy ręcznikiem, moja twarz była lekko rozświetlona, była miękka i delikatna w dotyku, była wyczuwanie nawilżona, co utrzymywało się godzinami a co najważniejsze, to jest to pierwsza maseczka, która wygładziła mi moje zmarszczki pod oczami i to wyraźnie!!! 

Uważam, że jak do tej pory to jest to najlepsza maseczka w saszetce jaką użyłam i mimo tego, że ciężko mi się ją zmywa, to późniejszy efekt jaki ona daje, wart jest tego by dłużej posiedzieć w łazience nad umywalką. 
Na pewno kupię tę maseczkę ponownie, bo czuć i widać że działa, a o to przecież chodzi! A możliwe, że kiedyś skuszę się na nałożenie na twarz cieniutkiej warstwy tej maseczki i wykonam makijaż, zobaczymy jaki wtedy będzie efekt...
gorąco POLECAM!
MOJA OCENA: 10/10

Inne recenzje maseczek jednorazowych:
Lirene Odżywianie - maseczka samowchłaniająca z wit. E i PP - http://arkanaurody.blogspot.com/2013/02/lirene-odzywianie-maseczka.html
Oceanic, AA maseczka intensywnie odżywiająca - http://arkanaurody.blogspot.com/2013/01/oceanic-aa-maseczka-intensywnie.html
Eveline, bioHyaluron 4D - pro-regenerująca, błyskawiczna maseczka żelowa - http://arkanaurody.blogspot.com/2013/02/eveline-biohyaluron-4d-pro-regenerujaca.html



3 komentarze:

  1. och jak ja lubie tą maseczkę, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja też się o tym przekonałam że jest cudowna i pokochałam ją od 1szego użycia!

      Usuń
  2. Maseczkę te stosuje nieprzerwanie od kilku miesięcy!Rewelacja!:)Szczególnie dobrze działa na okolice oczu. Jeżeli chodzi o maseczki Perfecty polecam jeszcze jedną: Prfecta Beauty Mask- maseczka na twarz,szyję i dekolt.Ma za zadanie wygładzać.Producent zaleca stosowanie maseczki na noc zamiast kremu.Nadaje się do każdego rodzaju cery,oprócz wrażliwej gdyż zawiera kwasy:)Polecam całym serce.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku