wtorek, 9 lipca 2013

L'Oreal, Volume Million Lashes Luminizer - tusz podkreślający kolor tęczówki

Kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z recenzją tuszu do rzęs L'Oreal Volume Million Lashes Luminizer - maskary z efektem rozświetlającym i podbijającym kolor tęczówki:

"Nowa wersja popularnego tuszu L`Oreal to maskary mające dopasować się do koloru tęczówki. Ponieważ każdy kolor tęczówki jaśnieje i odbija światło w inny sposób, kolekcja maskar Volume Million Lashes Luminizers została stworzona w 4 kolorach, które podkreślą odmiennym blaskiem każdą z nich. Dopasowane maskary zawierają rozświetlające drobinki, odbijające kolor tęczówki. Dzięki temu kolor oczu odbija się na rzęsach i powiekach, mając za zadanie powiększyć oko i je podkreślić."*

Klasyczny tusz Volume Million Lashes jest już od wielu lat moim ulubionym tuszem do rzęs, więc jak zobaczyłam ten tusz w wersji podbijającej kolor tęczówki, nie mogłam go nie kupić. Z racji tego, że moje oczy są zielone wybrałam dla siebie kolor Black Emerald (na zakrętce tuszu widać kolor dla jakich oczu jest on przeznaczony):


Gdy otworzyłam go, trochę się przestraszyłam bo tusz okazał się mieć perłowy zielony kolor, a dodatkowo miał w sobie malutkie, zielone drobinki:


Jednak gdy pomalowałam nim rzęsy okazało się, że tusz daje efekt czarnych rzęs, pomimo że ma perłowy kolor.
Trochę się tym rozczarowałam bo spodziewałam się zupełnie innego efektu na rzęsach, a tu miałam po prostu czarne rzęsy. Tusz kompletnie nie podbijał koloru mojej tęczówki i nawet drobinek na rzęsach nie widać :(
Dodatkowo zawiodłam się na jakości tego tuszu. O ile klasyczny tusz Volume Million Lashes jest rewelacyjny, tak o tym kosmetyku nie mogę wypowiedzieć się w superlatywach - tusz ten niezbyt dobrze rozdziela rzęsy, skleja je, pozostawia na rzęsach grudki, a po paru godzinach tusz osypuje się. I na pewno nie mogę powiedzieć żebym miała efekt miliona rzęs!


Uważam, że jak na tę markę i tę cenę to tusz ten jest bardzo, ale to bardzo kiepski. Strasznie się na nim zawiodłam, tym bardziej, że tak jak już pisałam klasyczny tusz Volume Million Lashes jest na prawdę świetny. Żałuję wydanych pieniędzy :(

* Info

NIE POLECAM!
MOJA OCENA: 3/10


3 komentarze:

  1. nie podoba mi sie efekt jaki daje x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh - często tak jest, że na rynek wypuszcza się jakąś "super nowość", która okazuje się być o wiele gorsza niż swój poprzednik ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ten tusz okazał się istną klapą firmy L'Oreal. Pomimo tego i tak klasyczna wersja tego tuszu dalej pozostaje moim KWC :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku