środa, 28 sierpnia 2013

Coraz bliżej blondu ...

Chciałabym pochwalić się Wam moim obecnym kolorem włosów. Ostatni raz u fryzjera byłam w marcu! Tak tak, pół roku moje włosy nie widziały ani nożyczek ani rozjaśniacza. A to dlatego, że po porodzie po prostu na to czasu nie miałam i nie chciałam zostawiać córki na dłuższy czas. I tak odwlekałam wizytę u fryzjera, aż w końcu nadszedł czas chrzcin Leny, no więc siłą rzeczy musiałam dobrze wyglądać, więc wybrałam się do fryzjera. Az byłam zdziwiona że fryzjerka nie narzekała na ich stan. Stwierdziła, że końcówki nie były rozdwajane a włosy były lśniące i gładkie.
W marcu pierwszy raz miałam rozjaśniane pasemka z koloru czarnego, więc przez te pół roku moje włosy miały trzy kolory - czarny, blond i rudy. Teraz, kolejny raz miałam robione pasemka i efekt jest o wiele atrakcyjniejszy niż poprzednim razem, bo coraz bliżej mi do koloru blond z czego jestem bardzo zadowolona:


I chociaż gdzieniegdzie widnieje kolor rudy a na końcówkach widać jeszcze czarny kolor, to efekt końcowy jest ciekawy. Do tego poprosiłam o dość mocne wycieniowanie włosów, jednak z długości w ogóle nie schodziłam. Jedynie fryzjerka wyrównała mi lewą stronę do prawej, bo wcześniej miałam asymetrię. 
Mam nadzieję, że następnym razem jak wybiorę się do fryzjera to już uzyskam taki blond jaki miałam przed laty. 

13 komentarzy:

  1. MEGA PAKA KOSMETYKÓW DO WYGRANIA! Zapraszam do rozdania! http://myszolec.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-na-blogu-rzeczy-mae-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie już masz fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mi się Twój kolor nie podoba..wolałam Cię w czarny w tym tak dziwnie.."wszystkie" kolory na głowie wolałabym Cię jednak w czarnym Podrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam sporo kolorów na głowie ale w końcu to się zmieni i będę miała czysty blond. Czarny to może mój kolor, ale ja raczej wolę się w blondzie.

      Usuń
  4. Dla mnie kolor jest nijaki żeby nie rzec beznadziejny,teraz masz trochę taką "dupę" na głowie ( nie obraź się za to) ale czarny to jest twój kolor..Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak wygląda dupa na głowie no to mam dupę.

      Usuń
  5. Wybacz nie chciałam Cię obrażać no ale cholera wygląda to nie korzystnie jak balejaż który kiedyś się nosiło obyś była już bliżej wymarzonego koloru bo to teraz zgroza Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obraziłaś mnie tylko stwierdzam, że to bardzo głupie porównanie.
      Mi te kolory co mam na głowie nie wydają się niekorzystne, jeżeli Tobie tak, to masz prawo tak uważać. Nie każdemu podoba się to samo.
      Dla Twojej informacji, nie jest to balejaż, tylko pasemka położone na kolor czarny, więc innego rezultatu się nie spodziewałam, gdyż nie chcę mieć spalonych włosów, bo mogłam zrobić dekoloryzację koloru czarnego i na to położyć blond, ale nie chcę wiedzieć w jakiej kiepskiej formie moje włosy byłyby po tak inwazyjnym zabiegu. Dlatego do blondu powracam stopniowo.
      Jutro wybieram się kolejny raz do fryzjera na pasemka. Opublikuję zdjęcie i zobaczymy jak będą wyglądały moje włosy. Mam nadzieję, że już nie będę miała "dupy" na głowie :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Mhm,a po co chcesz wracać do blondu? skoro w czarnych włosach serio wyglądasz bardzo fajnie,ale twój wybór twoja decyzja Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry że dopiero teraz odp.
      Wracam do blondu ponieważ w życiu trzeba coś zmieniać i ja zmieniam właśnie kolor włosów, zresztą lepiej się czuję w blondzie. Co nie zmienia faktu, że za jakiś rok lub mniej znów powrócę do czarnego koloru na włosach.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. O jejku kobieta jednak zmienną jest ;) nonsens starasz się teraz mocno o blond a za pół roku znów czarny?
    nie wiem nie widziałam Cię w blondzie ale w czarnych serio Ci ładnie jestem ciekawa jak by było Ci w brązie?
    Pozdrawiam.(;

    OdpowiedzUsuń
  8. A właśnie chciałam zapytać czy nadal wypadają ci włosy?

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak to już bywa. Wiele kobiet miało już przeróżne fryzury i kolory włosów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku