poniedziałek, 26 sierpnia 2013

SOFTER Crazy Colours, nr. 2 - lakier do paznokci

Ostatnio zaczęły podobać mi się paznokcie pomalowane na ciemne kolory - brązy, fiolety, czarne i bordowe. Dlatego zaczęłam powiększać swoją lakierową kolekcję właśnie o takie kolorki. Bardzo chciałam kupić sobie kolor bardzo ciemny fioletowy. Chodziłam po sklepach i nie znalazłam takiego. Parę dni temu byłam w sklepie Intermarche i tam przez przypadek natknęłam się na lakiery, nieznanej mi dotąd firmy Softer (6,99/szt):


Lakiery te przykuły moją uwagę swoją przepiękną paletą barw - istne szaleństwo kolorów, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. I ja również znalazłam swój jagodowy kolorek, jest to lakier nr. 2:

 
Lakier znajduje się w 9ml. zwykłej buteleczce, z zakrętką koloru lakieru. Lakier posiada dość mały i wąski pędzelek, czego osobiście nie lubię. 
 
 
Jeszcze tego samego dnia zabrałam się za malowanie paznokci i już przy pierwszym paznokciu mój zachwyt nad tymi lakierami zmalał do miniaturowych rozmiarów. Dlaczego? Okazało się, że lakier ten ma bardzo kiepskie krycie - pierwsza warstwa to same smugi i paznokcie nie są ładnie pokryte lakierem. Druga warstwa też w 100% paznokci nie kryje - bardzo wyraźnie to widać gdy patrzymy na paznokcie pod światło słoneczne:


Trzecia warstwa całkowicie pokrywa nasze paznokcie, ale dzięki temu lakier szybko odpryskuje.
Lakier ten jest bardzo kiepskiej jakości, uważam że cena 6,99 za sztukę to cena wygórowana jak za taką jakość. 
Jedyna rzecz jaka ratuje ten lakier to jego kolor, który jest dokładnie taki jaki chciałam mieć. 
Nie wiem jak inne kolorki lakierów Softer się spisują, ale na odcieniu nr. 2 się zawiodłam.
 
raczej NIE POLECAM
MOJA OCENA: 3/10
 
 

6 komentarzy:

  1. kupilam ostatnio dwa te lakiery taki smerfny i ten ostatni malinowy ze zdjęcia, w buteleczce są sliczne mają pieknie mieniące się drobinki niestety na paznokciach już tego nie widać, mają fajną konsystencję delikatnie wodnita taka lubię bo się świetnie rozprowadzają, ale z trwałość masakra, zaraz po pomalowaniu odpryskują :/

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety, kolory ładne, trwałość bardzo kiepska a cena za wysoka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można kupić ten lakier ?

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie można kupić ten lakier ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku