piątek, 29 listopada 2013

- 40% na wszystkie kosmetyki do makijażu

Podobnie jak w tamtym roku w Rossmannie, od 22 do 28 listopada wszystkie kosmetyki i produkty do makijażu mogłyśmy kupić o 40% taniej. Pewnie niejedna z nas skorzystała z tej promocji...
Ja wcześniej obiecałam sobie, że do końca roku nic z kolorówki nie kupię, tym bardziej że ostatnio kupiłam podkład, tusz i cienie. 
I mimo reklamy w telewizji i płynącym z niej "- 40%" długo się opierałam, ale w końcu wczoraj, ostatniego dnia promocji nie wytrzymałam i poleciałam do Rossmanna...
I znowu stałam przed dylematem co kupić a co nie. Wiele rzeczy brałam z półek a potem je znowu odkładałam. W końcu kupiłam kosmetyki 2 polskich marek - Wibo i Lovely. Wydałam jedynie 50zł, a zapas tuszu i żelu do brwi mam na długi czas. Do koszyka wpakowałam jeszcze kredki do oczu, eliner, pomadkę i błyszczyki. 
AHHHHHH.... uwielbiam przeceny!!!

7 komentarzy:

  1. Znam tylko pomadkę Eliksir, sama mam dwa kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam 2 kolory tych pomadek - 01 i 08. Ta co teraz kupiłam to już druga nr. 01. A żel stylizujący do brwi jest rewelacyjny. Polecam.
      Oto jego recenzja http://arkanaurody.blogspot.com/2013/03/wibo-eyebrown-stylist-brazowy-zel-do.html

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakupy :) nie znam tego tuszu do rzęs ;) ja też skusiłam się na zapas maskar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tusz jak na swoją cenę 8,99 jest bardzo dobry, a nałożony na bazę daje super efekt. Tusz posiada silikonową szczoteczkę. Niedługo zrecenzuję go.

      Usuń
    2. W takim razie będę czekać na recenzję :)

      Usuń
  3. No widzę że i ty uległaś pokusie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafilam się oprzeć. Ostatnio otwarta została w moim mieście drogeria Hebe i tam od paru dni jest również 40% rabatu na wybrane marki. Też nie mogłam odmówić sobie małych zakupów :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku