poniedziałek, 2 grudnia 2013

L'Oreal Mythic Oil - odżywczy olejek do włosów

Dzisiaj chciałabym zrecenzować Wam odżywczy olejek do włosów od firmy L'Oreal - Mythic Oil:

L'Oreal Mythic Oil
"Mythic Oil to uniwersalny olejek upiększający, który dostosowuje się do każdego rodzaju włosów.
Jego wyjątkowa formuła wzbogacona została w olejek z awokado i pestek winogron -

dla miękkości, zdyscyplinowania i rozświetlenia włosów.
Olejek awokado jest bogaty w witaminy A, B1, B2, D i kwasy tłuszczowe Omega 3 i 6. Olejek ten jest naturalnie lekki. Posiada właściwości odżywcze i rozświetlające włosy.
Olejek z pestek winogron słynny ze swoich właściwości odżywczych i przeciwutleniających. Posiada wysoką zawartość kwasów tłuszczowych w tym kwasu linolowego.
Olśniewające rezultaty: intensywne odżywienie, spektakularne rozświetlenie, miękkość włókna włosa i ułatwione suszenie.
Ochrona przeciw puszeniu się włosów.
Inspiracją do stworzenia olejku jest wyjątkowa magia orientalna, która czyni go kosmetykiem budzącym pożądanie ze względu na konsystencję oraz intensywne działanie."



Moje włosy są cienkie i szybko przetłuszczają się, więc kiedy stosowałam jakiekolwiek jedwabie lub sera na końcówki, musiałam uważać by nie przesadzić z ich ilością bo potem okazywało się, że moje włosy są jak przetłuszczone stronki. 
Ostatnio będąc u fryzjera, fryzjerka zaproponowała mi kupno olejku Mythic Oil - cena niemała bo 30zł za 45 ml. Jednak już wcześniej słyszałam wiele dobrego o tym olejku więc kupiłam go.

Opakowanie to plastikowa buteleczka z pompką. Olejek ładnie pachnie a jego konsystencja jest bardzo lejąca
Po kolejnym już rozjaśnianiu włosów moje końcówki są dość mocno przesuszone, więc na drugi dzień po wizycie u fryzjera, po wymyciu włosów i osuszeniu ich ręcznikiem, wmasowałam w nie ten olejek (1 pompkę), po wysuszeniu suszarką okazało się, że włosy są bardzo miękkie, delikatne i końcówki nie puszyły się

Potem odważyłam się na nałożenie tego olejku na całe włosy, jedna pompka na końcówki druga na resztę włosów, nawet u nasady. Po wysuszeniu okazało się że włosy nie są ani troszkę przetłuszczone, są za to wygładzone, miękkie i lśniące!

Potem odważyłam się na kolejny krok - wmasowałam olejek w suche włosy. Przy innych tego typu kosmetykach, w życiu bym nie postąpiła w ten sposób ale w przypadku tego olejku okazało się, że jest on mega lekki, bo to również ich nie przetłuściło! Za to włosy były ładnie ułożone, nie sterczały na wszystkie strony i ładnie pachniały.

Olejkiem tym jestem zachwycona!!! Jest to idealny kosmetyk do włosów cienkich, delikatnych i przetłuszczających się. Mam wrażenie że obojętnie ile bym tego olejku we włosy nie wsmarowała, to i tak one nie będę obciążone. 
Olejek ten jest również wydajny - kupiłam go 25 października. Włosy myję codziennie lub czasami co dwa dni, za każdym razem stosuję dwie pompki olejku i w buteleczce zostało go ponad 3/4. 

Gdy ta buteleczka mi się skończy, to kupię sobie większą wersję tego olejku bo już teraz wiem, że ten produkt na stałe zagości w mojej łazience, bo jest po prostu REWELACYJNY i godny polecenia

gorąco POLECAM!!!
ocena 10/10
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku