wtorek, 31 grudnia 2013

Żegnamy 2013 a witamy 2014 rok!!!


Kochane moje...
pewnie już niedługo zaczniecie przygotowania do najbardziej wyczekiwanej nocy w roku. Kreacje macie już wybrane a makijaż dokładnie przemyślany.

Mnie w tym roku ominie cały ten szał związany z przygotowaniami do Sylwestra gdyż pierwszy raz od 12 lat spędzimy go z Polsatam, TVP 1 lub TVP 2 :)
I pewnie gdyby takie coś miało miejsce w latach poprzednich to było by mi z tego powodu bardzo przykro, że siedzę w domu ale teraz kiedy w Nowy Rok będziemy wchodzić z naszą małą, prawie ośmiomiesięczną kruszynką będzie to dla mnie najlepszy Sylwester do tej pory!

Ja Wam życzę niezapomnianej zabawy do białego rana i do zobaczenia w przyszłym roku :* :* :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku