wtorek, 7 stycznia 2014

VIPERA Belcanto, nr. 128 i 129 - brokatowe lakiery do paznokci

Po zakupie lakieru Snow Dust z firmy Lovely >> Skocz do posta << miałam wielką ochotę na kupno lakieru z brokatem, który by ładnie się mienił na paznokciach. I będąc w osiedlowej drogerii zobaczyłam na wystawie brokaty z firmy Vipera z serii Belcanto (11ml, cena ok. 13zł). 
Nie miałam najmniejszej wątpliwości, że staną się one moją własnością. I tak oto kupiłam 2 z nich:


"Vipera Lakiery do paznokci Belcanto prezentują najmodniejsze odcienie i efekty królujące na światowych wybiegach! Intrygujące, inspirujące i nowoczesne połączenia, jakie można uzyskać „bawiąc się” kontrastową lub kolorystycznie spójną kombinacją lakierów bazowych oraz brokatowych - pozwolą każdej z nas poczuć się jak piękność wszech czasów!
6 brokatowych wibracji o ciekawych kształtach, które solo lub w połączeniu z lakierami bazowymi, w tym metalicznymi, dają liczne możliwości zdobienia paznokci.
Przezroczysty Top Coat, który utrwali manicure oraz wydobędzie spektakularny blask brokatowych drobin. Doskonale dobrany pędzelek do aplikacji brokatu."

Ja skusiłam się na 2 lakiery z tej serii - czerwony i złoty - aczkolwiek kolor fioletowy kusi mnie do tej pory...


Lakiery znajdują się w solidnej buteleczce. Nakrętka jest srebrna a pędzelek dość cienki, w związku z tym dość ciężko aplikuje się brokat na paznokcie a nie tak jak obiecuje producent, że pędzelek jest stworzony do aplikacji brokatu. Troszkę trzeba się namachać by pokryć paznokcie brokatem. Przez co nakładamy na paznokcie grubą warstwę lakieru a co za tym idzie - lakier bardzo długo schnie...
Ale kiedy już wyschnie, to brokat jest kompletnie niewyczuwalny na paznokciach, dla mnie to jest super bo nie lubię jak coś mi wystaje na paznokciach, bo od razu to skubię. 
Brokat bardzo ładnie mieni się na paznokciach. Idealnie odbija promienie słoneczne. 
Lakiery są dobrej jakości - trzymają się minimum tydzień.
Jeżeli chodzi o ich zmywanie, to jest to istny horror - kupa wacików i litry zmywacza oraz mocne tarcie dopiero powoduje, że zmyjemy te brokaty z paznokci.
Mimo tego lakiery te warte są kupienia ponieważ paznokcie ozdobione tymi brokatami prezentują się bardzo ładnie. Na pewno rzucają się w oczy:


7 komentarzy:

  1. Lakiery te ciekawie upiększają paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie prezentują się na pazurkach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden i drugi wygląda bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze lakiery mają trochę tandetne opakowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że buteleczka jest solidna. Jedynie zakrętka faktycznie jest tandetna. No i moim zdaniem ladniejsz grafika powinna być na buteleczce.

      Usuń
  5. Tak to jest z tymi brokatowymi lakierami. Ja się ostatnio pokusiłam o lakier tego typu z serii Lovely Blink Blink i było to samo. Namachałam się chyba z 5 warstw, żeby wszystko się ładnie pokryło, a brokat był w miarę równomiernie rozłożony, a potem przy zmywaniu zmarnowałam pół paczki wacików i prawie cały zmywacz, bo nie chciał zejść, nie mówiąc już ile się natarłam, dlatego lepiej chyba stosować pod nie bazę albo jakiś lakier pod kolor dobrać i dopiero na wierzch brokatowy. Ale wyglądają za to obłędnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu brokaciki - bardzo ładnie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku