poniedziałek, 24 marca 2014

WIBO Celebrity Look - lakier do paznokci, nr. 2 my charming

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeden z lakierów Wibo z najnowszej serii Celebrity Look (cena powyżej 6zł). Ja skusiłam się na nr. 02 my charming - jest to ładna, pastelowa brzoskwinka z delikatnym złotym shimmerem, idealna na wiosnę i lato:

WIBO Celebrity Look, nr. 2 my charming
Zawsze kiedy kupuję lakiery Wibo mam pewność, że żaden z nich mnie nie zawiedzie, zarówno pod względem konsystencji, koloru jak również jakości lakierów, tak było i tym razem.
Lakier ten średnio kryje przy jednej warstwie, więc dla zdecydowanego koloru na paznokciach, musimy nanieść dwie warstwy. Lakier nie jest gęsty przez co nie smuży podczas aplikacji. 
Jeżeli chodzi o jego trwałość, to jest ona zadowalająca bo lakier ten, na moich paznokciach, trzyma się 5 dni. W tym czasie lakier nie odprysnął a jedynie starł się na końcach.
Z koloru 02 my charming jestem bardzo zadowolona, podoba mi się szalenie ale kusi mnie jeszcze jeden kolorek - nr. 04 pinky day i chyba przy najbliższej wizycie w Rossmannie go kupię :)

WIBO Celebrity Look, nr. 2 my charming - 1 warstwa
WIBO Celebrity Look, nr. 2 my charming - 2 warstwy. Na tym zdjęciu kolor wyszedł troszkę blado, jednak poniższe zdjęcie dokładnie oddaje kolor my charming.
2 warstwy

 A Wy macie jakieś lakiery z tej serii? Jakie są Wasze opinie na ich temat?

12 komentarzy:

  1. patrzyłam na nie dzisiaj ale nic nie wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podchodziłam do jego kupna trzy razy, za trzecim kupiłam :)

      Usuń
  2. strasznie mi się podoba ten kolor ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem najładniejszy z całej tej kolekcji.

      Usuń
  3. śliczny kolorek, takiego jeszcze nie mam w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obowiązkowo musisz się w niego zaopatrzyć :-)

      Usuń
  4. Lubię lakiery o takim wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. I nie wiem czemu shimmer ma tak wiele przeciwniczek.

      Usuń
  5. Ładny kolor, ale niestety nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdy lubi takie wykończenie w rakietach. Ja shimmery bardzo lubię i ten lakier bardzo przypadł mi do gustu.

      Usuń
  6. Ładnie się prezentuje. Ja na chwilę obecną nie jestem zdecydowana na żaden lakier z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja gdybym mogła to wykupiła bym wszystkie kolory w tonacji ciepłej. Bardzo mi się podobają.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku