środa, 16 kwietnia 2014

Czas na zmiany na głowie

No i nie wytrzymałam! 
Ścięłam włosy, które tak długo zapuszczałam.... miałam je już za ramiona i tak bardzo chciałam je zapuszczać nadal. 
Niestety moje końcówki, a nawet powyżej końcówek (na długości ok. 10cm) moje włosy były bardzo, ale to bardzo przesuszone, łamały się, plątały, miałam duże problemy z ich rozczesaniem. No i gdzieniegdzie miałam jeszcze ciemne pasemka (pozostałość po czarnych włosach). Więc poszłam do fryzjera i poprosiłam o ścięcie tyle ile trzeba, by pozbyć się moich sianowatych włosów i czarnych pasemek i tak oto mam dość krótką fryzurę. Trochę dziwnie się w niej czuję, bo jeszcze nigdy tak krótkich włosów nie miałam, ale powoli się do niech przyzwyczajam a zresztą w końcu włosy odrosną. 

Jeżeli chodzi o kolor na włosach, to jeszcze nie jest to co chcę mieć na głowie. Dążę do jaśniejszego blondu i na początku maja wybieram się na pasemka. Mam nadzieję, że wtedy uzyskam taki kolor, jaki chcę.


17 komentarzy:

  1. Pięknie!
    Moja siostra też wczoraj się tak ścięła, ale to już jej kolejny raz do takiej fryzury, bo podcina co jakiś czas. Więc uważaj - uzależnia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kiedyś miałam podobną fryzurę z tym że była dłuzsza. Ale szczerze powiem że przy takiej fryzurze wydaje się że mam więcej włosów, a mam je bardzo cienkie. Więc już sie zastanawialam czy nie pozostać przy takiej fryzurze na dłużej.

      Usuń
  2. Aja czekam aż mi grzyweczka jeszcze podrośnie i chcę się ściąć bardzo podobnie jak ty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że taka fryzura ma wzięcie :-)

      Usuń
    2. pięknie! bardzo twarzowo:)
      też chodzi mi cięcie po głowie, ale wiem, że będe tego żałować, jak praktycznie za każdym razem, dlatego tylko w grę wchodzi drobna kosmetyka (mam włosy poniżej połowy pleców):)

      Usuń
    3. No to nie dziwię się, że nie chcesz ich ścinać. Ja miałam za ramiona i też mi było ich trochę żal :-)

      Usuń
  3. świetne cięcie - slicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w takiej fryzurce/długości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyśl sobie Natalka sama,że chyba lepiej podciąć skoro są zniszczone i wgl po co zapuszczać cienkie włosy? zwisające kłaczki nie wygląda to atrakcyjnie,poprzez to ścięcie masz większą objętość i kształt fryzury jest idealny,i pasuje ci do twojej urody
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda. A tak przy okazji, to czy my się znamy?

      Usuń
  6. Tzn..ja cię "znam" poprzez twojego bloga,ale jeżeli cię uraziłam tym że powiedziałam do Ciebie po imieniu to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, oczywiście że mnie nie uraziłaś. Tylko jeszcze nikt w komentarzu nie napisał do mnie po imieniu i stąd pomyślałam, że może znamy się prywatnie :-)

      Usuń
    2. aaaa...ale na prawdę mega korzystnie wyglądasz w tej fryzurze powinnaś się tak częściej nosić :) bo jest ci bardzo do twarzy,rozumiem że dążysz do blondu? ale w jakim odcieniu?

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo. Dążę do jasnego, ciepłego blondu. Na pewno nie będzie to chłodny, popielaty blond.

      Usuń
    4. Myślę że był by ci do twarzy,więc wytrwałości pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku