piątek, 1 sierpnia 2014

GARNIER Goodbye Damage - serum na rozdwojone końcówki

Już dawno czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego produktu ale ja obiecała sobie, że koniec z kupowaniem drogeryjnych szamponów, odżywek cz też serów i olejków do włosów. Do tej pory moim ulubionym olejkiem do włosów był odżywczy olejek do włosów od firmy L'Oreal >> Skocz do recenzji <<
Ostatnio będąc w drogerii Hebe dostrzegłam w promocji serum na rozdwojone końcówki z Garniera i skusiłam się na niego:

 "Serum o zaawansowanej formule wzbogaconej w olejek z owoców amli działa na rozdwojone końcówki jak opatrunek: scalając je i zapobiegając dalszemu rozdwajaniu. 
By cieszyć się włosami lśniącymi zdrowiem za pomocą wygodnej pompki wyciśnij kilka miarek serum na dłoń, a następnie równomiernie rozprowadź na całej długości włosów, szczególnie skupiając się na końcówkach. Serum jest idealne do użycia przed suszeniem, ale możesz też używać go na suche włosy w ciągu dnia dla uzyskania intensywnie lśniących włosów! Zyskasz równomiernie wygładzone od nasady aż po końce, lśniące włosy i 77% mniej rozdwojonych końcówek"

Konsystencja tego serum jest ani nie gęsta ani nie wodnista, taka akurat. Zapach ma przecudny - taki owocowy.


Bardzo bałam się, że mimo swojej fajnej konsystencji serum to będzie za tłuste i będzie obciążać moje cienkie włosy, jednak nic takiego nie miało miejsca. Moje włosy po wysuszeniu suszarką są miękkie, delikatne w dotyku, ładnie błyszczą i pachną przez długi czas. Co do scalania końcówek, to nie mogę się wypowiedzieć, gdyż rozdwojonych nie mam. 
Serum to używam i na same końcówki i na cała długość włosów (omijając nasadę głowy) i w obu przypadkach kosmetyk spisuje się rewelacyjnie i co najważniejsze NIE OBCIĄŻA!

Jestem bardzo z niego zadowolona i uważam, że jest to bardzo dobry kosmetyk do włosów, który dostępny jest w drogeriach. Polecam.

4 komentarze:

  1. Kurcze może bym się na niego skusiła :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go długo omijalam aż w końcu mnie skusił i jestem z niego zadowolona

      Usuń
  2. bardzo lubię tego typu kosmetyki, chyba się skuszę na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Najważniejsze że nie obciąża włosów.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku