wtorek, 23 września 2014

ShinyBox mix kosmetyczny - extrabox

W tamtym tygodniu na FB ShinyBox opublikował post, że dostępne są u nich extraboxy - 5 rożnych kosmetyków, które były dostępne już w wcześniejszych pudełkach. Koszt tego mixu to jedynie 19zł. Więc się skusiłam. Wczoraj przyszła do mnie paczuszka i od razu ją otworzyłam by sprawdzić co mi się trafiło :)
Kosmetyki otrzymałam w pudełku w którym były lipcowe kosmetyki czyli pudełko SummerStory:


Gdy tylko zobaczyłam to pudełko, od razu wiedziała że będzie w nim dezodorant :) No i był...


Muszę przyznać, że na początku byłam troszkę zawiedziona zawartością, ale potem szybko uświadomiłam sobie, że to pudełko kosztowało 19zł więc i tak jego zawartość znacznie przekracza jego cenę. A fakt jest taki, że każdy z tych kosmetyków mi się przyda, więc nie jest źle :)


8 komentarzy:

  1. Beznadziejne to pudelko mi też pewnie się takie trafi a niektóre dziewczyny dostały takie fajne zestawy z peelingami , to niesprawiedliwe jest , lepiej kupić jeden kosmetyk ale porządny, a ja niestety zamówiłam aż dwa pudełka :( nie opłacało się .

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja wiem czy beznadziejne jest to pudełko? Na początku nie byłam zadowolona, ale w końcu dostałam błyszczyk od L'Oreal, który jest trochę droższy niż 19 zł, a żel, bibułki matujące i balsam (który swoją drogą bardzo ładnie pachnie) zawsze się zużyje. No i dezodorant... też :) Co oni mają z tymi dezodorantami? Z tego co widziałam u innych dziewczyn to każda go dostała. Chyba mają go za dużo na stanie.
    Może Tobie akurat trafi się coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chciałam zamówić ale po dłuższym zastanowieniu zamówiłam archiwalne pudełeczko ;/ gdzie był peeling z organique i gąbeczka ... szkoda tylko że gąbeczki nie było ;/ ;/ ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne, że gąbeczki nie było bo z tego co pamiętam to ona była w standardzie w czerwcowym pudełeczku a nie jako dodatkowy produkt losowany wśród VIP czy subskrybentek. Więc chyba powinnaś ją dostać. Napisz może maila do Shiny w tej sprawie, wiem że dziewczyny piszą do nich jak jakiś produkt nie znajdzie się w ich pudełkach.

      Usuń
  4. za 19zł to faktycznie nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja trafiłam na prawie czerwcowe pudełko. W pudelku była ta słynna gąbeczka.
    http://granivera.blogspot.com/2014/09/shiny-box-mix-kosmetyczny-za-19-z.html

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma co żałować i tak fajna zawartość pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mi się tak wydaje. Tym bardziej że kosztowało ono 19zł. Ostatnio też można było nabyć taki extrabox, niestety nie zdarzylam zamówić :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku