czwartek, 6 listopada 2014

L'OREAL True Match podkład dopasowujący się do koloru skóry

Dzisiaj recenzja podkładu zapewne większości z Was znanego - True Match od firmy L'Oreal:

"Podkład w naturalnych odcieniach, rozprowadzający się bez smug, idealnie dopasowujący się do koloru skóry. Nie daje efektu maski przy jednoczesnym świetnym kryciu. Dostępny w szerokiej gamie chłodnych, neutralnych i ciepłych odcieni."

Podkładu tego zaczęłam używać z dobrych 7-8 lat temu i choć nie jest on moim ulubionym podkładem, co jakiś czas wracam do niego.

Podkład ma bardzo lejącą konsystencję, co mnie troszkę denerwuje bo rozlewa mi się po całej dłoni. Dobrze się go rozprowadza na buzi. Podkład ma krycie średnie. Jeżeli chodzi o to dopasowywanie się podkładu do koloru skóry, to nie wiem czy to tak rzeczywiście działa, po prostu jest tyle dostępnych kolorów, że można sobie idealny kolor dobrać i tak jest też w moim przypadku. Kolor jest idealny jak moja cera, więc to jest wielki plus! Dużym minusem jest to, że podkład bardzo podkreśla suche skórki. Każde suche miejsce na naszej buzi (w moim przypadku czoło i płatki nosa) jest mocno zaakcentowane, dlatego ja muszę się ratować kremem z kwasem migdałowym, którego używam na noc.
Jeżeli chodzi o jego trwałość, to w przypadku mojej cery mieszanej w kierunku tłustej, podkład nie radzi sobie z sebum, zresztą nie jest to podkład matujący więc nie oczekuję tego od niego. W ciągu dnia niezbędne są poprawki makijażu i używanie bibułek matujących.

A oto jak podkład wygląda na buzi:

Przed użyciem podkładu:

Po nałożeniu podkładu:



I w pełnym makijażu:



Jak widzicie podkład jest idealnie dobrany do mojego koloru skóry i ładnie się z nią stopił. Ogólnie z podkładu jestem zadowolona i lubię do niego powracać.
A czy Wy używałyście już tego podkładu? Jakie są Wasze opinie na jego temat?

8 komentarzy:

  1. Tego nie miałam ale nie lubię podkładów Loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam super się sprawdził , lekki i naturalny efekt .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u Ciebie nie podkreślał suchych skorek? Bo u mnie strasznie.

      Usuń
  3. Szkoda, że podkreśla suche skórki, bo z tym mam akurat problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie znam tego podkładu...z Maybelline miałam też taki lejący i nie byłam pewne, czy z nim wszystko ok , lecz dobrze się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też się sprawdził. Mam 16 lat i nie maluję się ale ten podkład bardzo ładnie koryguje mi wszelkie przebarwienia i niedoskonałości. :) powiedziałabym że jest to mój MH <3 świetny post :) pozdrawiam <3 jestem tu nowa więc zapraszam do siebie + obserwuję bo warto. Pisz więcej! koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za takie mile słowa. Nie raz już zastanawiałam się czy nie przerwc pisania, bo nikt mnie nie czyta, nie komentuje, bo nie warto... ale kiedy czytam takie komentarze jak Twój, od razu jest mi lepiej i aż chce dalej kontynuować blogowanie. Dziękuję. I mimo że ostatnio bardzo ciężko jest mi wyskrobac czas na postowanie to nie zrezygnuje z tego. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Czasem chyba każdy ma takie chwile,że myśli o zaprzestaniu pisania / zupełnie, lub tylko chwilowa przerwa/ , lecz jak lubi się pisać i dzielić opiniami to nie warto rezygnować :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku