wtorek, 24 lutego 2015

ERTE BELLE Lash - Xpress & Hyaluronic Mascara - tusz do rzęs

Z firmą Erte Belle spotykam się w pudełkach Shiny Box i właśnie we wrześniowym pudełku znalazłam ten oto tusz do rzęs:

"Wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi - Curl zapewnia fascynujące podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs.
Kilka warstw pozwala uzyskać efekt porównywalny do przedłużenia rzęs. Kwas hialuronowy przywraca wilgoć, pozostawiając rzęsy miękkie i elastyczne. Kombinacja wosków naturalnych i syntetycznych, umożliwia natychmiastowe pokrycie każdej rzęsy a pigmenty głębokiej czerni nadają głębokie spojrzenie"


Tusz ten zaczęłam stosować dopiero niedawno i po tym co czytałam w necie na jego temat, nie mogłam się doczekać aż zacznę go używać.Tym bardziej że tusz kosztuje 100zł!
Kiedy wyciągnęłam tusz z opakowania, zobaczyłam że sylikonowa szczoteczka jest cała oblepiona tuszem - tusz nie zostaje w środku opakowania tylko wychodzi ze szczoteczką na zewnątrz:


Kiedy malowałam się tym tuszem pierwszy raz myślałam, że trafi mnie jasny szlag, dlatego że tusz jest strasznie gęsty, przez co sklejał mi rzęsy i dodatkowo miałam na rzęsach pełno grudek. Od razu wlałam do niego kilka kropel płynu micelarnego.
Po tygodniu konsystencja tuszu zrobiła się jako tako. Ale dalej to nie było to. A po około 2 tygodniach tusz stał się taki jak powinien być - idealna konsystencja, rzęsy bez grudek i bez osypywania się.
A teraz, po miesiącu czasu od otwarcia tuszu i wlaniu do niego płynu maicelarnego  muszę przyznać, że tusz znowu zrobił się gęsty, na rzęsach są grydki i tusz skleja rzęsy. Ale jestem zadowolona zarówno z głębokiego czarnego koloru oraz z tego jaki efekt daje - rzęsy są pogrubione i wydłużone. Ale mimo, że tusz jest w miarę dobry to moim zdaniem za taką cenę to tusz od początku powinien powalić mnie na łopatki, a tego nie zrobił, więc sama nigdy bym tego tuszu nie kupiła.

4 komentarze:

  1. Nie ma rewelacji według mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tą cenę to tusz powinien mnie powalić. A tu okazało się że tusz ogólnie jest kiepski jakościowo

      Usuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś rzęs przed. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku