środa, 29 lipca 2015

DERMEDIC HydraIN3 krem pod oczy

Do tej pory na dzień używałam kremu pod oczy Triple Activ od firmy L'Oreal, jednak ostatnio w żadnej drogerii znaleźć go nie mogę :( Z racji tego, że mam bardzo wrażliwe oczy, potrzebuję kremu który nie będzie ich podrażniał, więc zdecydowałam że teraz kupię krem apteczny. I tak oto wybór padł na krem od firmy Dermedic:

"Skutecznie pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. Zapobiega procesowi starzenia skóry wokół oczu. Przeciwdziała tworzeniu się opuchlizny wokół oczu. Do stosowania również pod makijaż. Wzmacnia fibroplasty odpowiadające za produkcję włókien kolagenowych i elastynowych.
Przeznaczenie: skóra wyjątkowo wysuszona, wymagająca intensywnej pielęgnacji nawadniającej.
Redukuje opuchliznę wokół oczu. Do stosowania również pod makijaż. Skoncentrowana ilość składników aktywnych"

Wcześniej z firmą Dermedic nie miałam do czynienia, ale dużo dobrego czytałam na temat tych kosmetyków więc skusiłam się na ten krem.
Krem kosztował 25,99, zamknięty jest w standardowej 15 ml tubce z dziubkiem. Krem nie pachnie i ma bardzo lekką, wodnista konsystencję

Krem bardzo dobrze rozprowadza się pod oczami, nie roluje się i bardzo szybko się wchłania. Idealnie nadaje się pod makijaż. Krem na prawdę dobrze nawilża, czuć i widać to nawilżenie, ale ja nie mam wyjątkowo wysuszonej skóry pod oczami, więc nie wiem jak krem się spisze u osób przy takiej skórze.

Z kremu jestem zadowolona, to dobry nawilżacz pod oczy, no i co bardzo ważne nie szczypie w oczy. Właśnie wczoraj kupiłam już drugie opakowanie. Polecam.

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku