wtorek, 21 lipca 2015

EFEKTIMA Coconut Miracle - kokosowy olejek do ciała, włosów, paznokci z witaminą E

W ramach współpracy z firmą Efektima tym razem otrzymałam olejek kokosowy:

"Olejek kokosowy uznawany jest za „najzdrowszy olej na ziemi”. Idealny do pielęgnacji skóry i włosów. Posiada właściwości odżywcze i regenerujące. Cudownie relaksujące i natychmiast poprawia kondycję skóry. Do stosowania na ciało, dłonie i paznokcie oraz włosy."

Ja ogólnie nie lubię się balsamować i wcierać w siebie mazidła, bo moja skóra nie jest sucha i rzadko się zdarza, że balsam się całkowicie wchłonie a nie lubię czuć tej lepkiej warstwy na ciele. 
Jakiś czas temu kupiłam sobie zachwalany suchy olejek od firmy Eveline, ale oddałam go koleżance bo mimo, że on "suchy" to nie wchłaniał mi się. Dlatego jak otrzymałam ten olejek to byłam do niego sceptycznie nastawiona :( 

Olejek bardzo ładnie pachnie, ja lubię takie słodkie zapachy więc smarowanie się tym olejkiem dla mnie to czysta przyjemność.
Buteleczka jest poręczna, z atomizerem, który nie blokuje się i nie rozpryskuje produktu po całej łazience tylko psika w konkretnym kierunku.
Jak na razie używałam tego olejku do trzech rzeczy: zmywania makijażu, do nawilżania twarzy i do ciała.
Jeżeli chodzi o zmywanie makijażu to olejek ten sobie z tym dobrze nie radzi, trzeba dość długo trzeć oczy by makijaż zszedł a i tak podkówki pod oczami od tuszu zostają.
Po demakijażu czas na nawilżenie twarzy - używałam go na noc i rano moja cera była bardzo miękka, wygładzona i wyczuwalnie nawilżona.
Teraz czas na ciało - jeżeli nie mamy skóry suchej to jest to olejek wprost idealny, bardzo szybko się wchłania (o ile nie nałożymy na siebie dużej ilości produktu) i co dla mnie najważniejsze - nie zostawia tłustej warstwy. Skóra po tym olejku jest przez cały dzień aksamitnie miękka i delikatnie nawilżona.

Jeszcze nie używałam tego olejku na włosy ale w końcu się zabiorę i za to, ale ten olejek jest idealny do twarzy i ciała. Bardzo przypadł mi do gustu, polecam dla osób, które nie mają mocno przesuszonej skóry.

Fakt, iż otrzymałam ten produkt w ramach współpracy z firmą Efektima nie wpłynął na treść mojej opinii o produktach. 


1 komentarz:

  1. Nie miałam go, ale jak już przekonam się do olejków to pewnie skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku