czwartek, 6 sierpnia 2015

LOVELY Gold Highlighter - rozświetlacz do twarzy o ciepłym odcieniu

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kosmetyk, który mam wrażenie, każda dziewczyna go ma lub o nim słyszała - rozświetlacz do twarzy o ciepłym odcieniu od firmy Lovely:


"Rozświetlacz do twarzy Lovely Gold Highlighter o ciepłym odcieniu. Subtelnie rozjaśnia twarz. Ma złoty odcień, nie osypuje się, wytrzymuje na twarzy wiele godzin"


Mam wiele rozświetlaczy, w różnych odcieniach, ale złoty mam tylko jeden - w kuleczkach i stwierdziłam, że nie potrzebuję więcej złotych rozświtlaczy, bo ten w kulkach przecież był dobry... ale nie mogłam się powstrzymać przed tym z Lovely, byłam go bardzo ciekawa, bo on niby jest odpowiednikiem Mary Lou. Porównania nie mam, bo Mary Lou nie posiadam, ale skoro tak twierdzą blogerki...

Opakowanie rozświetlacza jest bardzo tandetne - delikatne, no i odkręcane :/ ale to co zawiera zawartość, przyćmiewa tę tandetność.

Rozświetlacz ma piękny kolor, taki szampański, troszkę się osypuje ale na skórze tworzy piękną taflę, nie ma nachalnych drobinek brokatu, produkt zlewa się z cerą i jest w miarę trwały. Wystarczy odrobina produktu na pędzlu by kości jarzmowe pięknie się mieniły. Rozświtlacz ten idealnie nadaje się do rozświetlenia łuku brwiowego i wewnętrznego kącika oka ale równie dobrze spisuje się jako cień

Jest to bardzo dobry rozświetlacz za mniej niż 10zł! Polecam


2 komentarze:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku