czwartek, 3 września 2015

MYSECRET Hot colors - matowe cienie do powiek

Dzisiaj recenzja popularnych cieni do powiek od firmy "MySecret", cena ok 14zł w Naturze:


"Paleta matowych cieni w intensywnych kolorach, które wpisują się w najnowsze trendy na wybiegach. Aksamitna i delikatna struktura ułatwia aplikację. Cienie znakomicie przylegają do powieki, kryją już po pierwszej warstwie."

Już dawno planowałam zakup jednej z tych paletek, ponieważ w necie aż huczało od pozytywnych recenzji tych cieni. W końcu i ja postanowiłam się zebrać, pojechać do Natury, (co kompletnie nie było mi po drodze) i kupiłam. 

Cienie mają śliczne kolory, są intensywne i bardzo mocno napigmentowane, nigdy wcześniej nie spotkałam się z takimi neonami o tak intensywnym kolorze. Jaki w opakowaniu, taki na opuszku palca i na powiekach. 
Ich konsystencja nie jest kremowa czy satynowa, bardziej przypomina mi to kredę, ale bardzo dobrze operuje się tymi kolorami. Bardzo dobrze się rozcierają i łączą ze sobą.




Cienie na powiekach trzymają się cały dzień nawet bez użycia bazy, podczas aplikacji osypują się, ale to chyba norma przy tego typu konsystencji. Uważam, że są to cienie bardzo dobrej jakości, podczas gdy ich cena jest niska. Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku