wtorek, 27 października 2015

L'OREAL Infallible 24h Stay Fresh Foundation - długotrwały podkład do twarzy

Dzisiaj mam dla Was recenzję podkładu Infallible od firmy L'Oreal:

"Najnowszy podkład Infallible od L`Oreal Paris to nowy standard długotrwałych podkładów. Daje do 24 godzin trwałości i komfortu, a dzięki zawartości nawilżającego kwasu hialuronowego o właściwościach nawilżających, nie wysusza skóry."

Ja posiadam kolor 200 Golden Sand i muszę przyznać, że jest on troszeczkę za ciemny na tę jesienną pogodę kiedy opalenizna już mi zeszła. Podkład znajduje się w szklanej buteleczce, już teraz typowej dla firmy L'Oreal. 
Podkład ma idealną konsystencję, nie za rzadką bo nie rozlewa się jak jego kolega True Match i nie za gęstą, bo bardzo łatwo aplikuje się go na twarzy. Podkład jest dosyć mocno kryjący a przy tym nie jest ciężki i nie zapycha porów.


Czytałam wiele opinii, że podkład po jakimś czasie od nałożenia bardzo ciemnieje i robi się pomarańczowy, u mnie tego zjawiska nie zaobserwowałam. Podkład jest dość wydajny, bo wystarczy jedna pompka na pokrycie całej twarzy. Ja z tego podkładu jestem bardzo zadowolona i uważam, że jest lepszy od podkładu z serii True Match. 


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku