wtorek, 16 lutego 2016

BELL Double Spark Eyeshadow - podwójne, blyszczące cienie do powiek

Po moim zachwycie nad nudziakami od firmy Essence, postanowiłam kupić tym razem świetliste cienie od firmy Bell, które chyba dostępne są jedynie w Biedronce w szafie Bell (cena 7,99):


Ja skusiłam się na kolor 06, perłowy szampański a po drugiej stronie matowy, ciepły brąz ze złotymi drobinkami:


Za bardzo nie ma co się rozpisywać nad tymi cieniami - są dobrej jakości, są dobrze napigmentowane, dobrze się nimi pracuje, dobrze ze sobą współgrają, nie osypują się podczas aplikacji i trzymają się na powiekach cały dzień. Tanie i dobre cienie do delikatnego dziennego makijażu z lekkim połyskiem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku