wtorek, 15 marca 2016

DERMEDIC HydraIN3 Hialuro - kremowy żel do mycia, skóra sucha, bardzo sucha i odwodniona

Ostatnio moja cera płata mi figle i z tłustej zrobiła się mocno przesuszona na czole i policzkach. Do tej pory używałam do mycia twarzy żeli typowo do cery tłustej, które mocno wysuszały i ściągały. Dlatego musiałam zmienić produkt do mycia, a kremowy żel od firmy Dermedic wydał mi się idealny, tym bardziej, że z tej serii mam krem pod oczy i jest rewelacyjny.

"Kremowy żel Hydrain 3 z dodatkiem wody termalnej zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości. Delikatne substancje powierzchniowo czynne niezawierające SLS i SLES oczyszczają skórę w wyjątkowo łagodny sposób. Olej Macadamia z dużą zawartością kwasu oleinowego oraz lecytyny wzmacnia lipidową barierę ochronna skóry, chroniąc tym samym przed transepidermalną utratą wody /TEWL/. Nie wysusza skóry jak inne środki myjące. Kwas hialuronowy oraz algi morskie zatrzymują wodę w głębszych warstwach naskórka, zapobiegając wysuszaniu skóry."

Jak widać żel zapakowany jest ładną, przyjemną dla oka, miękką, 200ml tubę, z której bardzo łatwo wydobyć produkt no a kiedy ma się ku końcowi, przecinamy tubkę i zużywamy do końca :)  Żel kosztuje 26zł. 
Konsystencja żelu jest rzeczywiście kremowa, delikatna ale przy tym gęsta. Jeżeli chodzi o zapach to pachnie tak jak cała ta seria i niestety zapach ten nie przypadł mi do gustu, dla mnie jest on duszący, kojarzy mi się z ogórkami i podczas mycia staram się go nie wąchać :(  Żel podczas mycia twarzy lekko się pieni i dobrze zmywa resztki makijażu, których nie usunął demakijaż. Nie wiem jak żel ten poradził by sobie ze zmyciem pełnego makijażu bo do tego używam płynu micelarnego. Żel nie szczypie w oczy, za co wielki plus.
Po wysuszeniu ręcznikiem, cera jest ładnie odświeżona, wyczulanie oczyszczona ale nie ściągnięta i nie mam wrażenia tak jak przy innych żelach, że już zaraz muszę nakładać na buzie krem.


Moim zdaniem jest to bardzo fajny żel, który robi to do czego został stworzony,  jedynym minusem tego żelu (jak dla mnie) to zapach. Ale ogólnie go polecam.

2 komentarze:

  1. Nie miałam tego żelu, no ale skoro zapach ma taki słaby raczej się nie skusze ;) Z Dermedic miałam tylko krem do twarzy i był taki całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żel też jest fajny, mi osobiście zapach przeszkadza, ale to nie powiedziane, że Tobie nie przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku