czwartek, 24 marca 2016

LIERAC Prescription Anti Blemish Dual Phase Concentrate - dwyfazowy koncentrat przeciw niedoskonałościom

Każdy z nas boryka się z niedoskonałościami cery, większymi bądź mniejszymi, ale zawsze. Ja w gruncie rzeczy większych problemów z niedoskonałościami nie mam, ale jak to w życiu bywa, a w szczególności w czasie kiedy mam okres, to tu to tam wyskoczy mi niechciany kolega. Jakoś wcześniej nigdy nie korzystałam z pomocy specjalistycznych preparatów na niedoskonałości, kiedyś miałam taki produkt z Oriflame i niestety nie byłam z niego zadowolona, bo nie robił tego do czego został stworzony, jednak w końcu stwierdziłam, że czas najwyższy na porządnego pogromce pryszczy, więc wybrałam się do apteki a tam farmaceutka poleciła mi ten oto wynalazek (cena ok 50zł za 15ml):

"Koncentrat dwufazowy przeciw niedoskonałościom zawiera 14,7% kalaminy + hydroksykwasy + kwas azelainowy nowej generacji + cynk. Idealny do miejscowej likwidacji niedoskonałości. Szybko i skutecznie redukuje wypryski i stany zapalne, zapobiegając jednocześnie powstawaniu blizn. Niekomedogenny, bez barwników i bez parabenów. Likwiduje wypryski przez wysuszenie, przyspiesza resorpcję niedoskonałości, zapobiega bliznom pozapalnym.
Skuteczność programu pielęgnacyjnego dla cery z niedoskonałościami (roztwór keratolityczny + pielęgnacja matująca+ koncentrat dwufazowy)
Wyniki - skóra oczyszczona 84% i gładka 90% już po 1-szej aplikacji, redukcja wydzielania sebum 82%, odblokowane i zwężone pory, zmniejszenie widoczności porów zauważalne u 76% [4] ochotników, zauważalne zmniejszenie ilości zaskórników średnio -31% u 60% [5] ochotników, poprawa ogólnego wyglądu skóry 90%.
Kalamina - bladoróżowy puder, będący mieszanką węglanu cynku i tlenku żelaza. Daje odczucie schłodzenia i ukojenia, miejscowo łagodząc objawy. Ponadto posiada właściwości odkażające, dzięki czemu pozwala zapobiegać infekcjom, w okolicach występowania dolegliwości.
Hydroksykwasy (10%) - kwas salicylowy należy do grupy β-hydroksykwasów i jego rola polega działaniu keratolitycznym i ułatwianiu przenikania do skóry innych składników aktywnych.
Kwas azelainowy nowej generacji - wybrany przez Laboratoria Lierac kwas azelainowy jest szczepiony na cząsteczkach glicyny, by zapewnić skórze uczucie komfortu i właściwe nawilżenie. Szczepiony kwas azelainowy pozwala znacząco zmniejszyć liczbę Propionibacterium acnes na skórze i wygładza fakturę skóry.
Cynk - reguluje wytwarzanie sebum (hamowanie 5-α reduktazy), wykazuje właściwości antybakteryjne, przyspiesza procesy gojenia, działa jak antyutleniacz i przeciwdziała stanom zapalnym.
Kamfora - zapewnia działanie antyseptyczne.
Mentol - wyselekcjonowany z olejku eterycznego z mięty pieprzowej. Posiada silne właściwości przeciwświądowe, antyseptycznie i lokalnie znieczulające.
Nie wstrząsać! Stosować wieczorem. Zanurzyć patyczek kosmetyczny w buteleczce, aż do samego dna, tak aby pokrył się pudrem. Następnie nałożyć bezpośrednio na wykwit. Nie spłukiwać" 

Powiem tak, kiedy przeczytałam ulotkę czyli cały opis który macie powyżej, to zastanawiałam się czy jest to preparat na pryszcze czy też jest to skład i opis bomby chemicznej :) 
Produkt jest dwufazowy - na górze mamy jakby olejek a na dole wodny puder. Produkt ładnie, orzeźwiająco pachnie, jak olejek z drzewa herbacianego.  Do jego aplikacji musimy użyć patyczków kosmetycznych.
Kiedy naniesiemy preparat na skórę, w chwilę wysycha i mamy białe plamki, dlatego najlepiej używać go na noc.


Preparat całkiem dobrze radzi sobie z wypryskami, rano są zdecydowanie mniejsze i wysuszone a już rozdrapane krostki rano są wygojone (tylko podczas aplikacji piecze). 
Uważam, że jest to produkt dobry, który ma za zadanie pomagać nam w walce z niedoskonałościami i trzeba przyznać, że robi to bardzo dobrze. Produkt jest wydajny, mam go już 2gi miesiąc, używam go ok 6 razy w miesiącu i mam 3/4 buteleczki. Moim zdaniem cena może odstraszać, ale po pierwsze jest to produkt specjalistyczny, wyprodukowany przez firmę, której kosmetyki do tanich nie należą, po drugie, najważniejsze, on działa! Więc moim zdaniem warto wydać na taki produkt tę kwotę i mieć pewność, że produkt spełnia swoje zadanie i wart swojej ceny. Ja go Wam polecam!

2 komentarze:

  1. Mam go już 2 raz i faktycznie działa :) Lubię do niego wracać,. szkoda tylko, że taka wysoka cena :(
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj na moim blogu. faktycznie cena jest dość wysoka ale preparat ten działa, więc czasami warto wybrać produkt droższy ale dający pożądane efekty :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku