piątek, 29 kwietnia 2016

AVA PROFESSIONAL HOME SPA AGE CONTROL - serum z kolagenem i elastyna w ampułkach

Ostatnio moja cera po zimie jest mocno przesuszona na policzkach i czole do tego jest ziemista i zmęczona, dlatego postanowiłam kupić coś co mogłoby to zmienić. Koleżanka poleciła mi serum w ampułkach od firmy Ava:


"Skoncentrowane substancje aktywne zamknięte w ampułkach wspomagają domowe zabiegi kosmetyczne twarzy. Serum w ampułkach Professional Home SPA to aktywny koncentrat przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Skutecznie wygładza zmarszczki. Wspomaga wzrost napięcia i sprężystość skóry. Natychmiastowy efekt liftingu. 
● skuteczne wygładzenie zmarszczek
● wzrost napięcia i sprężystości
● nawilżenie skóry
● natychmiastowy efekt liftingu 
Efekty stosowania:
● wypełnienie zmarszczek mimicznych i wygładzenie głębokich
● maksymalne nawilżenie 24H
● widoczny efekt  napięcia i ujędrnienia
● lifting twarzy
● złagodzenie podrażnień
● poprawa witalności skóry. 
Składniki aktywne: kolagen pochodzenia morskiego, elastyna, D-pantenol.  
Wskazania: domowa pielęgnacja każdego rodzaju skóry, w szczególności dojrzałej i przesuszonej."

W opakowaniu znajdziemy 5 ampułek po 3ml a zapłacimy za nie ok. 26zł. Moim zdaniem 3ml to zdecydowanie za dużo jak na jedną aplikację, ponieważ kiedy zużyjemy całą ampułkę, serum pod koniec już się nie wchłania a nasza buzia oblepiona jest tym serum, a nie wiem czy można zostawić serum w ampułce na kolejny raz. Dodatkowo podczas otwierania ampułek musimy bardzo uważać i najlepiej otwierać je przez ręcznik, ponieważ za pierwszym razem ja otworzyłam ampułkę bez żadnego zabezpieczenia i bardzo pocięłam sobie palce :(
Serum bardzo ładnie pachnie, ma wodnisto-żelową konsystencję którą łatwo aplikować na buzię. Serum przy pierwszej połowie szybko się wchłania, druga już nie za bardzo więc tak jak pisałam wcześniej, ampułki mają zbyt dużą pojemność. Ale mimo tego aplikuje jedną ampułkę na raz i z tak oblepioną buzią idę spać. Rano moja twarz jest nadal oblepiona, tłusta, jednak zmywam nadmiar produktu i moja cera jest rozświetlona, bardzo dobrze nawilżona. Zmarszczek mocnych nie mam, jedynie pod oczami więc spłycenia zmarszczek stwierdzić nie mogę. Skóry zwiotczałej również nie mam więc o efekcie liftingu również się nie wypowiem. Mi chodziło o mocne nawilżenie i rozświetlenie i ten efekt uzyskałam, więc z ampułek jestem jak najbardziej zadowolona i polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku