piątek, 22 kwietnia 2016

EVELINE Collagen Booster - napinający krem wypełniacz zmarszczek na noc 50+

Dziś mam dla Was recenzję prawdopodobnie nowości od firmy Eveline. "Prawdopodobnie" ponieważ nigdzie na stronie producenta nie znalazłam tej linii kosmetyków. Chodzi o napinający krem - wypełniacz zmarszczek na noc 50+:

Bogata multiregenerująca formuła kremu-wypełniacza zmarszczek na noc 50+ , wzbogacona ultra-aktywną formą kolagenu, zapewnia całonocne działanie redukujące głębokie zmarszczki i przywracające właściwy owal twarzy. Kompleksowo przeciwdziała wiotczeniu, pobudza fibroblasty do tworzenia nowych włókien kolagenu i elastyny, zwiększa gęstość i spoistość skóry oraz odbudowuje jej barierę lipidową.

Collagen Booster Luxury Lift to ekskluzywna multiterapia stymulująco-naprawcza do cery dojrzałej, która zapewnia kompleksową pielęgnację zwalczającą oznaki starzenia. Formuły wykorzystujące synergię aktywnego kolagenu, kompleksu HYALURON SKIN REPAIR™ i koenzymu Q10 już po tygodniu stosowania spektakularnie odmładzają wygląd cery: wygładzają zmarszczki i linie mimiczne, zwiększają jędrność i sprężystość skóry, niwelują oznaki zmęczenia oraz chronią komórki przed czynnikami inicjującymi starzenie.

MULTIAKTYWNA FORMUŁA 360°, to:
AKTYWNY KOLAGEN uzupełnia występujące wraz z wiekiem niedobory kolagenu w skórze oraz przyspiesza jego wytwarzanie w naskórku. Posiada doskonałe właściwości nawilżające i wygładzające.
HYALURON SKIN REPAIR™ na bazie kwasu hialuronowego intensywnie nawilża i ujędrnia naskórek oraz pobudza proces tworzenia się nowych komórek. Nadaje skórze elastyczność i spektakularną gładkość.
KOENZYM Q10 stymuluje regenerację komórek w głębokich warstwach skóry. Chroni przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych, powstrzymuje procesy starzenia.
OLEJEK INCA INCHI zapobiega przedwczesnemu starzeniu się cery, stymuluje intensywną nocną regenerację oraz widocznie uelastycznia i wygładza naskórek.
WITAMINA E hamuje proces powstawania zmarszczek i uelastycznia skórę. Neutralizuje wolne rodniki.
Gatuline InTense® - innowacyjny roślinny ekstrakt, który przywraca komórkom energię i stymuluje ich wzrost. Przeciwdziała grawitacyjnemu starzeniu się cery i modeluje owal twarzy. Zapewnia skórze niezbędne mikroelementy."

Krem ten kupiłam z myślą o intensywnej pielęgnacji mojej cery podczas snu a krem ten z opisu wydawał się być idealny mimo, że przystosowany dla osób w wieku 50 +. Krem ten zamknięty jest w podłużnym kartonie na którym znajdziemy wszelkie niezbędne informacje dotyczące działania kremu:


Po oczyszczeniu twarzy, nakładam serum z kolagenem morskim a potem na to ten krem, który w miarę szybko się wchłania i pozostawia buzię miękką i miłą w dotyku. Rano moja buzia jest bardzo miękka i delikatna. Nie zauważyłam by ten krem napinał w widoczny i wyczuwalny sposób, nie ma efektu liftingu i uniesionego owalu twarzy. Zmarszczek dużych nie mam, więc działania przeciwzmarszczkowego w moim przypadku stwierdzić nie mogę.
Nie sądzę aby krem ten był odpowiedni dla kobiet 50+ bo moim zdaniem będzie on za delikatny, ja mam 30 lat i uważam, że jak na ten wiek to krem jest ok, jeżeli chodzi o nawilżenie i stan skóry po aplikacji kremu. Jednak raczej nie skuszę się więcej na ten krem, mimo że kosztuje jedyne 10,99.

2 komentarze:

  1. Baaardzo ciekawy produkt, mysle ze przydalby sie mojej mamie :)
    Obserwuje! :* Zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci siętak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku