wtorek, 31 maja 2016

PANTENE Pro-V Intensywna Regeneracja - lekka odżywka w piance pod prysznic

Dzisiaj mam dla Was króciutką recenzję lekkiej odżywki w piance do włosów pod prysznic od firmy Pantene Pro-V:


"Lekka Odżywka W Piance Pod Prysznic Intensywna Regeneracja do włosów cienkich i zniszczonych. Lekka odżywka w piance Pantene Pro-V zapewnia delikatnym, cienkim włosom wszystkie niezbędne składniki odżywcze, bez efektu obciążenia. Włosy staną się łatwe do rozczesania, jedwabiście miękkie i lekkie. Formuła Lekkiej Odżywki W Piance Pantene Pro-V: Ta lekka odżywka o konsystencji pianki umożliwia równomierne rozprowadzanie, pielęgnuje i regeneruje włosy na całej długości, a po spłukaniu nie pozostawia niepożądanych osadów obciążających delikatne, cienkie włosy" 

Odżywkę tę kupiłam w promocji za 9,99. Odżywka znajduje się w standardowej 180ml butelce jak pianki do włosów. Konsystencja pianki jest gęsta, nie spływa z dłoni, zapach jest delikatny ale chemiczny:


Odżywka bardzo szybko wchłania się we włosy, te jakby ją wypijały. Ja nie trzymam jej długo na włosach, max może 5 min i to tylko raz mi się zdarzyło trzymać ją tyle czasu na włosach. Po wysuszeniu włosy są bardzo miękkie, zwiewne, delikatne, miłe w dotyku i lśniące. Co bardzo ważne, włosy nie są obciążone
Moim zdaniem ta odżywka, jest bardzo fajna bo efekty jakie daje, są dla mnie miłym zaskoczeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku