środa, 25 maja 2016

Zakupy ze strony glamshop.pl - pędzle O8, T14, T15 oraz gąbeczki

Dziś mam dla Was moje ostatnie zakupy ze strony glamshop.pl oraz małą recenzję tych produktów.
Zdecydowałam się na zakup 2 pędzli do twarzy T14 i T15, pędzelek do oczu O8 oraz 2 gąbeczki do makijażu"


Pędzel T14 (cena 33,00) jest to pędzel syntetyczny o charakterystycznym stożkowo - walcowatym kształcie z lekkim szpicem. Kształt pędzle pozwala na idealne rozprowadzenie korektora pod oczami czy konturowanie twarzy, można nim też nakładać podkład. Ja używam go jedynie do korektora pod oczami, używałam też do konturowania twarzy jednak w tej kwestii nie sprawdził mi się.

Pędzel T15 (cena 35,00) wykonany jest z włosia naturalnego, koziego - najwyższej klasy. Włosie pędzla T15 jest bardziej miękkie i sprężyste przez co ułatwia konturowanie twarzy. T15 idealnie wpasowuje się POD kości policzkowe i ułatwia uzyskanie zacienienia w tym miejscu. Moim zdaniem jest to pędzel idealny do konturowania twarzy, rzeczywiście idealnie wpasowuje się pod kości policzkowe. Niestety włosie jest dość sztywne, ale nie przeszkadza to podczas aplikacji, no i w związku, że jest to włosie kozy, to po prostu śmierdzi....

Pędzel O8 (cena 22,00) jest idealny do pracy z produktami suchymi i mokrymi. Wielozadaniowy - idealny do nakładania bazy na powieki, do nakładania cieni, rozświetlania szczytów kości policzkowych oraz łuków brwiowych. Można nim nakładać korektor pod oczy oraz na wybrane punkty na twarzy jak również konturować nos. Ja używam go do rozcierania cieni i w tym przypadku spisuje się idealnie. Można tez nim również rozcierać korektor pod oczami i nakładać rozświetlacz.


Gabeczka GlamSponge (cena 19,00)  jest to gąbka wykonana z "żelowego" (hydrofilowego) tworzywa syntetycznego (nie zawiera latexu, jest więc hipoalergiczna) pozwalająca na nakładanie na mokro podkładów, korektorów, pudrów, róży do policzków i brązerów. Aplikacja na mokro prawie całkowicie ogranicza wchłanianie kosmetyku do jej wnętrza ale przede wszystkim pozwala na uzyskanie niesamowicie naturalnego efektu makijażu, nawet w wypadku aplikacji bardzo ciężkich podkładów. Przed każdym użyciem należy zmoczyć gąbkę w wodzie (ciepła woda) oraz BARDZO mocno odcisnąć - najlepiej w ręcznik bawełniany lub papierowy. NOWA WERSJA tej klasycznej gąbki charakteryzuje się zwiększoną twardością przez co uzyskać nią można mocniejsze krycie; mniej podkładu jest też przez gąbkę pochłaniane (najlepsza do nakładania rzadkich, lejących się podkładów). Gąbeczka po zmoczeniu jest nieziemsko mięciutka i aplikacja podkładów nią to czyta przyjemność.

Mini gąbeczka GlamSponge (cena 12,99) przez swoją wielkość pozwala na precyzyjną aplikację szczególnie korektora pod oczy, korektorów miejscowo oraz rozcieranie konturowania twarzy. Aplikacja na mokro prawie całkowicie ogranicza wchłanianie kosmetyku do jej wnętrza ale przede wszystkim pozwala na uzyskanie niesamowicie naturalnego efektu makijażu, nawet w wypadku aplikacji bardzo ciężkich podkładów. Przed każdym użyciem należy zmoczyć gąbkę w wodzie (temperatura pokojowa) oraz BARDZO mocno odcisnąć - najlepiej w ręcznik bawełniany lub papierowy. Ja używam jej do rozcierania korektora pod oczami.


4 komentarze:

  1. Planuje zakup tych pędzelków ;) jak będę zamawiać to sobie zamówię ten T15 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po dłuższym użytkowaniu koniecznie daj znać jak się sprawują nowe zabawki ;) Jestem tych pędzli bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ich codziennie i myłam już je nie raz. Włosie z żadnego z nich nie wypada, pędzle T14 i O8 kompletnie nie zmieniły swoich kształtów jedynie T15 rozczapierzył się mimo, że dobrze go suszyłam ale mimo tego i tak w takiej formie dobrze się spisuje.

      Usuń
  3. o proszę :) oby świetnie się u Ciebie sprawdzały!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku