wtorek, 28 czerwca 2016

EFEKTIMA Collagenius Duo - skoncentrowany preparat pielęgnacyjny do twarzy i szyi

Ja ogólnie jestem fanką firmy Efektima, ponieważ ma tanie a zarazem dobre preparaty do pielęgnacji naszego ciała i twarzy. Już parę ich kremów i maseczek przetestowałam a niedawno skusiłam się na kolagenowe cudo:

"Dwuskładnikowy preparat stworzony z myślą o równoległym działaniu liftingującym i ujędrniającym. Swoją wyjątkowość zawdzięcza nowatorskiej formule opracowanej w sposób, w którym zmieszanie dwóch preparatów podczas aplikacji daje efekt natychmiastowego liftingu i widocznego wygładzenia zmarszczek.
Kolagen 100% - umieszczony w żelu w najbardziej odpowiednim dla siebie środowisku wodnym, zachowuje wszystkie swoje wyjątkowe właściwości. Wygładza zmarszczki, intensywnie nawilża, przywraca skórze sprężystość, gładkość i elastyczność.
Skoncentrowane serum przeciwzmarszczkowe - wyjątkową moc działania zawdzięcza nowatorskiej formule. Liftinguje i odżywia. Zmarszczki stają się mniej widoczne, a skóra napięta i wyraźnie odmłodzona.
Połączenie tych dwóch wyjątkowych substancji podczas aplikacji daje efekt natychmiastowego liftingu i widocznego wygładzenia zmarszczek."

Uwielbiam te ich dwukomorowe opakowania, to posiada z jednej strony serum a z drugiej kolagen ukryty w żelu, mieszamy ze sobą oba i mamy żelo-krem, który ma bardzo fajną konsystencję i ładnie, delikatnie pachnie.


Jedna pompka serum i żelu starcza na całą twarz i szyję, czyli produkt jest wydajny. Krem bardzo łatwo rozprowadza się na twarzy, nie zostawia lepkiego filmu, szybko się wchłania czyli idealnie nadaje się pod makijaż. Krem dobrze nawilża cerę, ujędrnia ją i wyczuwa się lekki efekt liftingu. Mam też wrażenie, że cera jest jakby rozświetlona, taka ładna, wypoczęta. 
Jestem bardzo zadowolona z tego preparatu i jestem pewna, że nie raz do niego wrócę, polecam.

3 komentarze:

  1. Marka zupełnie mi obca. Cieszę się, że Ty ją polubiłaś i przetestowałaś już kilka jej produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka dostępna jest w Rossmannie i ma bardzo dobre a tanie kosmetyki. Tym bardziej że jest to rodzima firma. Polecam wypróbować.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku