poniedziałek, 6 czerwca 2016

LIRENE rajstopy w sprayu, ciemna karnacja

Ostatnio pisałam Wam o balsamie koloryzującym Lirene >> skocz do posta << a dziś przychodzę z recenzją rajstop w sprayu od firmy Lirene:


"Rajstopy w sprayu to produkt, który zapewnia natychmiastowy efekt pięknych, naturalnie opalonych nóg przez cały dzień, o każdej porze roku. Dzięki specjalnej emolientowej formule pielęgnuje, łatwo się rozprowadza i sprawia, że skóra staje się miękka i jedwabista. 
Potwierdzona skuteczność: wyrównuje koloryt; zakrywa pajączki, zaczerwienienia i inne niedoskonałości; długo utrzymuje się na skórze; nie ściera podczas użytkowania oraz szybko się wchłania. Produkt po wyschnięciu nadaje efekt przypominający rajstopy. Nie barwi trwale skóry, zmywa się przy pierwszej kąpieli. Testowano dermatologicznie."

Kupiłam go ponieważ chciałam by moje blade nogi nabrały trochę zdrowego koloru i by zakrył mi pajączki. Wybrałam kolor ciemniejszy, ponieważ ten dla jasnej karnacji wydawał mi się za jasny i rzeczywiście, mimo, że mam blade nogi to ten do ciemnej karnacji idealnie się dla mnie nadaje


Produkt dość łatwo rozprowadza się na skórze, jednak musimy robić to szybko bo spray dość szybko zasycha i możemy zrobić sobie nim plamy. Produkt nadaje naszej skórze bardzo ładny efekt opalonych nóg, nawet koleżanki z pracy, wiedząc jakie mam blade nogi, pytały gdzie się tak ładnie opaliłam. 
Po aplikacji produkt dość szybko zasycha na skórze i skóra jest aksamitna, jakby pudrowa. Pot tym "rajstopom" jest niestraszny,  mimo, że się spocimy to nie mamy smug na ciele.
Niestety "rajstopy" nie kryją pajączków, siniaków i innych niedoskonałości, mimo tego uważam, że jest to bardzo fajny, i przydatny produkt dla osób o bladej skórze i które mają problem z opaleniem nóg.


5 komentarzy:

  1. całkiem niezły efekt. ciekawe, czy i u mnie by się sprawdził.. moze spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Z rajstopami w sprayu spotkałam się po raz pierwszy. Formuła produktu jest bardzo wygodna. Spray w miarę równo pokrywa nogi, nadmiar należy rozprowadzić i wmasować ręką.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku