czwartek, 30 czerwca 2016

PERFECTA SPA odmładzający cukrowy peeling do ciała "Jagodowa Muffinka"

Dzisiaj mam dla was recenzję cukrowego peelingu do ciała od firmy Perfecta:


"Cukrowy peeling do ciała o właściwościach złuszczających i odmładzających. Naturalne kryształki cukru usuwają martwe komórki naskórka i idealnie wygładzają powierzchnię skóry. Olejek orzechowy zapobiega wiotczeniu skóry, zwiększa jej sprężystość i uelastycznia, a olejek argonowy regeneruje, nawilża i działa przeciwstarzeniowo.
Przepyszny zapach świeżo upieczonych muffinek z jagodami otula nas płaszczem radości i spokoju oraz przywołuje wspomnienia z dzieciństwa."

Peeling zamknięty jest w ładnym 225 ml opakowaniu, które wydaje się dość duże, jednak ma ono drugie dno więc niech Was to nie zmyli. Peeling kosztuje ok. 20zł.
Peeling ma kolor różowy, pachnie jagodami jednak czuć, że jest to zapach chemiczny. Zapach ten nie utrzymuje się na skórze.
Oprócz cukru, w peelingu mamy jeszcze niebieskie malutkie kuleczki, nie wiem co one mają nam dawać, może to odmłodzenie...


Peeling jest bardzo mało wydajny, trzeba go naprawdę sporo nabrać, żeby wypilingować swoje ciało, dodatkowo cukier bardzo szybko się rozpuszcza i tak naprawdę nie zdążymy dobrze wetrzeć go w skórę a już go nie ma. Kolejnym minusem jest to, że peeling zostawia tłustą warstwę na ciele, której nie można zmyć, dodatkowo przez tą warstwę i przez to że ciało nie oddycha mój dekolt i biust były całe w ropnych pryszczach i mimo, że już minęło trochę czasu od jego użycia, ja dalej te pryszcze mam i ni jak pozbyć się ich nie mogę. Ciało jest po prostu tłuste, oblepione, nieodświeżone. Po kąpieli czułam się jeszcze bardziej brudna. Dlatego konieczna była powtórna kąpiel i szorowanie tego badziewia szorstką gąbką!!! NIE POLECAM i przestrzegam!


5 komentarzy:

  1. Chciałam ostatnio go kupić, chyba jednak nie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chyba tylko na pewno go nie próbuj, no chyba że lubisz takie wynalazki, które sieją spustoszenie na dekoldzie....

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie odradzam. Jeszcze nigdy nie byłam tak zawiedziona i zła na kosmetyk jak na ten

      Usuń
  3. No to teraz mnie nastraszyłaś... a miałam na niego ochotę, bo uwielbiam peelingi cukrowe.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz i za poświęcony czas.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, zarówno ten pozytywny jak i ten negatywny. Pamiętaj jednak, jeżeli chcesz napisać coś negatywnego, zastanów się najpierw czy poprzez ten komentarz nie obrazisz osób trzecich. Bardzo proszę o nie ubliżanie, nie wyzywanie i nie wyśmiewanie się z nikogo.
Na każdy komentarz-pytanie staram się odpowiedzieć.
Zawsze wchodzę na blogi osób, które komentują moje posty.

Pozdrawiam
Arkana Urody i Wdzięku